ویرگول
ورودثبت نام
Yutoshinkai
Yutoshinkai
خواندن ۴ دقیقه·۲ سال پیش

جملات شخصیت های رکاب زنان کوهستان | نقل قول های شخصیت های یاواموشی پدال | جملات انگیزشی | یاواموشی پدال | رکاب زنان کوهستان

۱
۱



سلام خدمت شما
در این پست با مجموعه جملات نقل قول های کارتون رکاب زنان کوهستان انیمه یاواموشی پدال همراه شما هستیم
ضمن اینکه یاواموشی پدال یک انیمه ورزشی و انیمه های ورزشی معمولا انگیزشی هستند و واقعا ابن جملات می تونن بهتون انگیزه بدن

بخش اول:
این بخش از جملات انگیزشی از سایت watpad هست و توسط من ترجمه شده و در اینجا قرارها گرفته شده
لازم به ذکر هست که منبع دقیق این بخش در آخر مطلب ذکر شده

۱- یوتو شینکای
پس من هر کاری که لازم باشه انجام میدم تا جلوش بگیرم!
یوتو شینکای
۲- ناروکو شوکیچی
یک قهرمان وقتی دوستاش توی مشکل هستند حرکت کشنده اش رو انجام میده
ناروکو شوکیچی
۳- ناروکو شوکیچی
حتی اگه از سال بالایی ها تشکر کنیم نمی تونیم کاری که برامون کردن رو براشون انجام بدیم پس همون کاری که اونا کردن برای سال پایینی ها انجام بدید اینجوری احساسات از یک نفر به یک نفر دیگه منتقل میشه
ناروکو شوکیچی
۴- کینجو شینگو
اضافه کردن یک فرد غیر قابل پیش بینی به ترکیب می تونه به شدت انتظارات رپ تغییر بده
کینجو شینگو
۵- فوکوتومی جویچی
کسایی که شکست می خورند لیاقت حرف زدن ندارن
فوکوتومی جویچی
۶- ناروکو
تو نمی‌فهمی معنی علاقه به برجسته شدن یعنی چی! ذخیره بهترین ها برای اخر راه ، راه واقعی برای برجسته شدن است
ناروکو
۷۷
۷- تودو جینپاچی
بدون قدرت فرو بردن این فشار هرگز نمی تونید برنده بشید
تودو جینپاچی
۸
۸- اونودا ساکامیچی
وقتی عجله میکنم هیچوقت اتفاق خوبی نمیفته باید آرامشم حفظ کنم تا زمانی آرامشم حفظ کنم حالم خوبه
اونودا ساکامیچی
۹
۹- سوگیموتو
امسال بهتر از رتبه سوم خواهم بود من می خواهم قوی تر بشم
سوگیموتو

۱۰- میدوسوجی آکیرا
مهم نیست چه کاری انجام میدید نتایج تغییر نمی کنند نتایج همه چیز هستند
میدوسوجی آکیرا

۱۱- میدوسوجی
آنها تصور میکنند که پیش بینی کم عمق آنها قوانین جهان است و در باره ی ان فریاد میزنند

۱۲-میدوسوجی آکیرا
هیچ چیزی به نام قطعی وجود نداره
اکیرا

۱۳- میدوسوجی
حقیقت رو فقط کسایی می دونن که همه چیزشون رو میزارن زیاده روی رو از بین میبرن و پیروزی رو روشن ( متبلور) می کنند و خودشون جلو میرن
میدوسوجی

۱۴-تودو
انسان های ناخودآگاه احساس سنگینی خاصی می کنند
تودو

۱۵- ایمایوزومی
اکه الان عقب بیفتیم همه زحمت هامون از دست می‌ره
ایمایوزومی

۱۶- اونودا ساکامیچی
تموم نمیشه.... نمی تونه تموم بشه .... اونا روی من حساب کردن اونا به من ایمان دارن با ابن پیراهن تا آخر .... به به اعتقادم ادامه میدم و به پدال زدن ادامه میدهم
اونودا ساکامیچی

۱۷- فوکوتومی
ازت ممنونم که با تمام قدرت باهام جنگیدی حالا می تونم از ته دل بخندم
فوکوتومی

۱۸ تودو
شما همیشه دوست دارید با رقیب خود در شرایط عالی مسابقه بدید
تودو

۱۹- تودو
هیچکس حریفی را نمی خواهد که نامطمئن یا افسرده باشه هرچه قوی تر بهتر
تودو جینپاچی

۲۰- تودو جینپاچی
من می خواهم دوباره خودم رو به حد مجاز برسونم
تودپ

۲۱- اونودا ساکامیچی
من به باشگاه انیمه می پیوندم
اونودا ساکامیچی

۲۲- ایمایوزومی شانسوکه
بخشی از وجودم احساس غرور می کند ... اما این مسابقه.... فقط با قدرت من نیست
ایمایوزومی سانسپکن

۲۳- ناروکو شوکیچی
زندگی سرگرم کننده نیست اکه زرق و برق دار نباشه
ناروکو شوکیچی

۲۴- کینجو شینگو
حمل آرزو قلب هایی که به من سپرده شدن وظیفه منه یک آس
کینجو شینگو

۲۵- یوتو شینکای
ما در سطوح متفاوتی هستیم ؟
پوچ نباش لعنتی پس من فقط خودم را بالا می برم
یوتو شینکای
۲۶- ماکیشیما
اکه در سبک خودتون سریع تر هستین به هر حال هیچ چیز از این بهتر نیست
ماکیشیما

۲۷- تشیما
بعد اینکه برای دوازدهمبن بار تو رو روی سکو دیدم متوجه چیزی شدم : من یک آدم معمولی هستم



۲۸- ایویاگی
فکر می کنید نمی تونید کاری سال پیش کردید رو دوباره انجام بدید ؟ البته که نه چون شما قوی تر شدید

۲۹- اراکیتا
افرادی که فقط تماشا کردن حق ندارن به من بگن چه کاری بکنم من فقط با قدرت خودم تا اینجا پیش رفتم من هر کاری کردم تا جلو برم
آراکیتا یاساتومو

۳۰- میدوسوجی
ادامه بده رو به جلو حرکت کن همه به تنهایی تا زمانی به محدودیت علیه برسم تا دست و پایم بیفتد جلوتر و کبوتر می‌روم
میدوسوجی آکیرا

۳۱- سوگیموتو

من می خواهم به عقب برگردم و دوباره آنها را رد کنم
سوگیموتو

۳

یاواموشی پدالرکاب زنان کوهستانجملات انگیزشینقل قول‌هایانیمه
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید