ویرگول
ورودثبت نام
علیرضا علی علی بخشی
علیرضا علی علی بخشی
خواندن ۱ دقیقه·۶ ماه پیش

پروفایل الله

الله عظیم
الله عظیم

بسم الله رحمان رحیم سلام به همه ی عزیزان دل

برادر ها و خواهر های گل یه چیز میگم به عنوان یادگار از بنده به یاد داشته باشید😉🙃


من تجربه کردم که هیچ چیز در این دنیا بهتر از

نماز اول وقت و نماز شب نمیشه هرجا که گیر بکنید به دادتون میرسه اگر فقط یه وعده رو اول وقت میخونی مثل: مغرب و عشاء

باید خیالت از آخرتت راحت باشه🫡😎چون خدا میگه تو حواست به من بود که اول فرصت با من حرف زدی منم توی دنیا و آخرت اول فرصت کمکت میکنم

گفتم یه وعده دیگه درسته؟! حالا فرض کنید تمام وعده های نماز رو اول وقت بخونیم میتونید خیلی آروم هم نخونید مثلا یه مقدار تند که زده نشید!

یا الله عظیم خدانگهدار 🖐🏻🖐🏻🖐🏻🖐🏻🖐🏻🖐🏻📿📿📿📿📿📿📿📿📿📿📿📿📿📿📿🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌜🌜🌜🌜🌜🌜🌜🌜🌜🌜🌜🌜🌜🌜🌜🌜🌜🌜🌜🌜🌜🌜🌜🌜🌜🌜🌜🌜🌜🌜🌜🌜

اللهخداکریمرحیمبزرگ
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید