ویرگول
ورودثبت نام
زحنع
زحنع
خواندن ۱ دقیقه·۲ سال پیش

استخاره

منو خوب می‌شناسی و می‌دونی که لامذهب بودم و به خاطر تو و به عنوان شرط ضمن عقد پذیرفتم که لامذهب نباشم. در تمام مدتی که با هم بودیم معجزات در خصوص تو کم ندیدم. از خود شب آشناییمون بگیر تا مواردی بسیار دیگر که صلاح نیست نزد همه افشا کنم و رازی است بین من و تو. نمی‌دونم توییترم (نه اصلی و نه اونی که گفتی ببندم بلکه اون یکی اکانتی که بلاک کردی) رو دنبال می‌کنی یا نه. اگر دنبال کرده باشی حتما دیدی که از روزی که با اون وضعیت رفتی اکثریت دفعاتی که برای ارسال پیامی بهت استخاره کردم یا «بد» اومده یا «خیلی بد» و معدود دفعاتی اجازه یافتم برات چیزی بفرستم.

امشب هم می خواستم فقط متن توییت خودت رو برات بفرستم بدون هیچ دخل و تصرفی تا یکبار اون چیزی که نوشتی رو از زبان من بخونی. استخاره کردم و باز هم طبق معمول «خیلی بد و هرگز انجام نده» اومد! با این سوره از قران که عکسش رو گذاشتم. اما اولین بار بود که در شرح استخاره با این جمله مواجه می‌شدم: «بسیار بد است دچار افراد بسیار بدی خواهید شد ترک کنید.» و مطلع آیه ۱۵۵ سوره نساء «فَبِمَا نَقْضِهِمْ مِيثَاقَهُمْ وَكُفْرِهِمْ بِآيَاتِ اللَّهِ» هم خیلی بهم ریخت منو.

خوندم که به خودت آسیب جزیی زدی؛ امیدوارم همیشه سلامت باشی. ببوسشون


استخاره
هیچ‌گاه دوست نداشتم ناشناس بنویسم اما وقایعی بر من رفت که سنگ صبوری برای تسکینش ندارم. حال امروز من حال یک باخته است باخته‌ای که در نگاه خیلی‌ها یک پیروز است و فقط خودش می‌داند که در دلش چه می گذرد.
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید