ویرگول
ورودثبت نام
زحنع
زحنع
خواندن ۱ دقیقه·۲ سال پیش

دلتنگی مداوم

مدام میام و چک می‌کنم بلکه نشونی از تو باشه. ببین کارم به کجا کشیده که همین که چت تلگرام رو بعد ۳ روز پاک کردی خودش شده مایه آرامشم. نمی دونم خوندیش یا نه اما اون خواب برای من معانی مختلفی داشت.

امروز و دیروز دو اتفاق خیلی مهم افتاد هر دو رو یک زمانی تو هم منتظرش بودی. قصد داشتم برات بنویسم به خیال اینکه شاید خوشحال بشی اما برای بار چهارم تو این چند وقت پاسخ استخاره «بد» بود. اون هم با همچین آیه‌ای! شاید تو ندونی چرا این آیه که هایلایت کردم برام مهمه اما یک روزی خواهی فهمید.

نمی‌دونم در چه حالی و اوضاع از چه قراره امیدوارم سلامت باشی و اوضاع آروم باشه.

من تو را زندگی می‌كنم
در روزهایی كه ندارمت
در روزهایی كه شمرده‌ام
برای رسیدن به تو
و جای خالی‌ات را
هر روز با بوسه‌ای
به خيالت پر می‌كنم

هیچ‌گاه دوست نداشتم ناشناس بنویسم اما وقایعی بر من رفت که سنگ صبوری برای تسکینش ندارم. حال امروز من حال یک باخته است باخته‌ای که در نگاه خیلی‌ها یک پیروز است و فقط خودش می‌داند که در دلش چه می گذرد.
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید