ویرگول
ورودثبت نام
Zahra-ghanbarian
Zahra-ghanbarian
خواندن ۲ دقیقه·۳ سال پیش

شروع از هویو

شروع از هویو
شروع از هویو


دقیقا یکسال پیش، یعنی یک مرداد ۱۳۹۹، اولین روز کاری‌ام رو تو مرکز رشد دانشگاه صنعتی شریف شروع کردم. یک شروع پرامید و اشتیاق. به دلایلی که در تو نوشته حال خوب شغل، حال خوب زندگی نوشتم روزهای سخت کاری رو گذروندم. سخت نه از جهت کار زیاد، که سردرگمی و نداشتن حس خوب.
یکسال به محیط جدید و خودم فرصت دادم تا باهم سازگار بشیم اما نتیجه‌ای حاصل نشد. تلاش کردم تا ضعف‌های فضای مدیریت کلان رو با خوبی هم‌تیمی‌ها و مدیرم جبران کنم اما در طولانی مدت جواب نداد. دچار اضطراب و خستگی شده بودم. فشارهای درونی تو محیط کار باعث شده بود رشته زندگی شخصیم هم کم‌کم از دستم خارج بشه؛ هر روز بیشتر آشفته می‌شدم.

در نهایت تصمیم گرفتم بیشتر از این خودم رو در موقعیت سخت قرار ندم. یه رویداد مهم در دست برگزاری داشتم و تعدادی کار کوچیکتر. کارهای کوچیک رو جمع و جور کردم و روی دور انداختم و تمرکزم رو روی برگزاری عالی رویداد گذاشتم. حین برگزاری رویداد از درست بودن تصمیم مطمئن شدم؛ هیچ کمکی از سمت همکارانم نشد. روز برگزاری رویداد همزمان شد با شروع تعطیلی یک هفته‌ای تهران. بعد از تموم شدن ساعت کاری هیچ کس کمک نکرد و تمام کارهای پشت صحنه پخش زنده رو تنها در کنار تیم فیلم برداری جلو بردم. با رضایت خودم و مدیرم از خروجی، پرونده رویداد هم بسته شد. بعد از اتمام برنامه مطمئن شدم محیطی که اثری از همدلی و حمایت توش نباشه برای من جای موندن نیست.

امروز ۱ مرداد ۱۴۰۰ رسما کارم رو بخش محتوا هویو شروع کردم. جالب اینکه من قبل ازمرکز رشد هم از هویو پیشنهاد داشتم اما اون زمان به دلایلی( که شاید یکروز در موردشون بنویسم) تصمیم گرفتم به هویو نیام. داستان من و هویو حکایت ۳ سال تلاش در پشت صحنه است. هویو همیشه برای من اولویت بوده و جایی که دوستش داشتم. پس پیشنهاد کاری علی؛ مدیر مارکتینگ هویو؛ رو قبول کردم. از یک ماه قبل بعدازظهرها و روزهای تعطیل رو توی هویو کار کردم و بالاخره امروز کامل اینجا منتقل شدم.

نه انتظار یک کار فوق‌العاده رو دارم و نه محیط بی عیب و نقص. تنها انتظارم اینه فضایی برای تلاش بهم داده بشه و برای تلاش‌هام ارزش قائل بشن. یک محیط همدلانه و حامی که فضای رقابت سالم و در راستای رشد شخصی باشه؛ و قاعدتا من بخشی از این همدلی خواهم بود.

برای خودم یادآور گذاشتم تا سه ماه دیگه از حس و تجربه‌هام بنویسم تا یادم بمونه چقدر از خواسته‌هام برآورده شد و کجا هستم.

قطعا مسیر من در هویو پرپیچ و خم و سخت خواهد بود اما امیدوارم با تمرکز و اراده کافی بتونم در نهایت اینجا راضی باشم و به خوبی بازده داشته باشم.


شغلشغل جدیداستعفاهویوhooyo
اینجا روزانه‌هایم را ورق می‌زنم...
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید