ویرگول
ورودثبت نام
زهرا زیرک
زهرا زیرک
خواندن ۱ دقیقه·۹ ماه پیش

گوشی ارزان برای عکاسی چی بخرم؟

چون من کسی هستم که وقت خرید گوشی، دوربین برام خیلی مهمه می‌خوام بهتون توی هر بازه قیمتی گوشی‌هایی رو معرفی کنم که دوربین خوبی دارند و علاوه بر انجام کارهای روزانه می‌تونن جای دوربین عکاسی رو هم براتون پر کنن.

خرید گوشی ارزان برای عکاسی
خرید گوشی ارزان برای عکاسی


شیائومی ردمی نوت 12

اگر دنبال یه گوشی در رنج قیمتی 7 میلیون تومن می‌گردی، می‌خوام یکی از بهترین گوشی‌های شیائومی که این ابر کمپانی چینی برات ساخته معرفی کنم. شیائومی ردمی نوت 12 یه دوربین با لنز 50 مگاپیکسلی داره که با درافراگم f/1.8 نسبت به هم‌رده‌های خودش می‌تونه نور خوبی از محیط جذب کنه و چون سنسور فوکوس خودکار هم داره نویز تصویر رو تا حد زیادی کم می‌کنه و به سرعت روی سوژه اصلی متمرکز میشه.

دیدی که این دوربین بهتون میده منطقی و قابل قبوله و رنگ‌ها رو بسیار نزدیک به واقعیت ثبت می‌کنه. همچنین چون از هوش مصنوعی هم بهره می‌بره باعث شده کنتراست رنگی بهتر و محدوده دینامیکی وسیعتری در اختیار مخاطب بزاره. دوربین دوم یه لنز اولتراواید با کیفیت 8 مگاپیکسل داره که یه محدوده 120 درجه‌ای رو برای عکاسی در اختیارتون میزاره. با استفاده از این دوربین می‌تونی از مناظر و بناهای تاریخی که بزرگ هستند و جزئیات زیادی دارند به بهترین شکل ممکن عکسبرداری کنید.


دوربین عکاسیهوش مصنوعیگوشی ارزان
اینجا من از جدیدترین گوشی‌ها و ساعت‌های بازار و اپلیکشن‌هایی که می‌تونه زندگی تو تغییر بده با خبرت می‌کنم
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید