ویرگول
ورودثبت نام
زهرا حجتی
زهرا حجتی
خواندن ۱ دقیقه·۴ سال پیش

گیجی ?

سلام و صد سلام.

مدتیه خیلی گیج و حیرون و سرگردونم. همش دهنم درگیره. درگیر اینکه من کیم، چی میخوام، علاقمندیام چیه، دوس دارم چیکارا کنم و چیکارا نکنم.

من خیلی فکر میکنم، ینی کلا فکرم درگیره و مشغول. حالا فکر نکنین همشم به نتیجه میرسه هاا. اتفاقا نه، بیشتر تو خودم فرو میرم و هی با خودم فکر میکنم. میدونی، دوس دارم راه درست زندگیمو پیدا کنم و توش قدم بردارم.

همسرم خیلی بهم کمک میکنه. چون اون هم دغدغه هایی مثل من داره. هر دومون میخوایم، درست زندگی کنیم. از اینکه بخایم مثل بقیه باشیم، اصلا خوشمون نمیاد.

مثلا ما 5 ساله عروسی کردیم و 7 ساله کلا که از عقدمون میگذره. اما بچه نداریم. به نظرمون برای اینکه بچه بیاریم، خیلی خیلی خیلی باید انسان های درستی باشیم. چون من هر چقدر اطرافم رو دیدم، آدما شبیه به پدر و مادراشون میشن، خصوصا مادر.....

از بحث اصلیم دور شدم ?

جفتمون دوس داریم، درست زندگی کنیم و لحظه ای را از دست ندیم. ما خیلی می خندیم. خیلی . به همه چی!!!!!! یه بار برادر زاده شوهرم بهم گفت، زنعمو تو حتی تو تمام اتفاقات بد هم می خندی ?

واقعا اعتقاد دارم که خنده بر هر درد بی درمان، دواست......

با اینکه از لحاظ مالی نیازی ندارم، اما همیشه دوس دارم پولسازی کنم و وفعال باشم.... میتونم بگم از 18 سالگی درآمد داشتم. حالا به روش های مختلف، آشپزی، کمک به خواهرام در امور زندگیشون، تاکسی، ترجمه، آموزش، تدریس......... اووووووووووه. کلی کار کردم.

ما از بچگگگگگگگگگی کار می کردیم، تو خونه قالی می بافتیم و تو باغ تو کارهای کشاورزی کمک بابام می دادیم. من خیلی بچه بودم که این کارا رو میکردم. شاید کمتر از7 سال. همین باعث شده که کلا فعال بودن و شغل داشتن و کار کردن، برام ارزشمندن.....

حالا هم یه جور دیگه.... دوس دارم عمرم به بطالت نره و فعال باشم.......

دعا کنین بتونم تو این مورد هم راهمو پیدا کنم......

www.dgreview.ir

گیجیموفقیت
خانوم خونه، فعال و ورزشکار، علاقمند به نوشتن و مطالعه، مترجم و مدرس زبان انگلیسی، همسر یه مرد خیلی دوست داشتنی
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید