ویرگول
ورودثبت نام
زهرا احمدی
زهرا احمدی
خواندن ۴ دقیقه·۳ سال پیش

8 روش جادویی برای یادگیری دائمی نرم افزار های معماری

برای یادگیری نرم افزار های معماری روش های مختلفی وجود دارد که به 3 روش آن اشاره خواهیم کرد.
قبل از یادگیری نرم افزار های معماری باید این موضوع را مدنظر قرار دهید که به چه دلیلی باید اصلا آن نرم افزار را یاد بگیرید! حرف دیگران؟ حرف اساتید؟ از روی علاقه؟ نیاز بازار کار و یا چه چیزی؟
ولی امروز با این موضوع که انتخاب کدام نرم افزار مناسب شما است کاری نخواهیم داشت و فرض میکنیم شما نرم افزار مورد نظر خود را به درستی انتخاب کرده اید و میخواهید روش هایی را برای یادگیری نرم افزار های معماری آموزش ببینید تا به مشکل نخورید. پس در ادامه مقاله با من همراه باشید :)

راهکار هایی برای یادگیری نرم افزار های معماری
راهکار هایی برای یادگیری نرم افزار های معماری


1. نکته اول برای یادگیری نرم افزار های معماری : ذهن خود را شستشو دهید و از هر مسئله ای خالی کنید!

شاید بپرسید که خب یعنی چه؟ یعنی زمانی که قصد یادگیری نرم افزار معماری و در کل نرم افزار ها را دارید باید شش دنگ حواستان به نرم افزار و دستور های آن باشد تا بعد ها با این مشکل مواجه نشوید که دستور های نرم افزار های مختلف را قاطی کنید چرا که در زمان دانشجویی خودم با این مشکل مواجه شدم :///

راهکار هایی برای یادگیری نرم افزار های معماری
راهکار هایی برای یادگیری نرم افزار های معماری


2. نکته دوم برای یادگیری نرم افزار های معماری : با محیط نرم افزار ارتباط برقرار کنید.

وقتی نرم افزاری را میخواهید یاد بگیرید باید در ابتدا با محیط بازی کنید و آزادانه درون محیط آن نرم افزار خاص بچرخید و حتی یکسری از آیکن ها و تنظیمات را خراب کنید??? و این کار به شدت لذت میدهد ولی خب فکر درست کردنشان هم باشید ? باید آنقدری در محیط نرم افزار آزادانه کار کنید تا با آن ارتباط برقرار کنید و برایتان جالب باشد تا یادگیری اصولی آن نرم افزار را شروع کنید.

راهکار هایی برای یادگیری نرم افزار های معماری
راهکار هایی برای یادگیری نرم افزار های معماری


3. نکته سوم برای یادگیری نرم افزار های معماری : جزوه بنویسید

یکی از کارهایی که برای یادگیری نرم افزار های معماری باید انجام دهید نوشتن جزوه است تا مجبور به دیدن تمامی فیلم ها و اموزش ها از اول نباشید و یک خلاصه نویسی از اموزش ها در کنارتان داشته باشید.

روش یادگیری نرم افزار های معماری
روش یادگیری نرم افزار های معماری


4. نکته چهارم برای یادگیری نرم افزار های معماری : حضور مداوم و مستمر و فعال در کلاس های آموزشی

باید به صورت منظم و فعال در کلاس ها حضور داشته باشید و تمارینی که استاد به شما می دهد را جدی بگیرید و انجام دهید تا به نتیجه دلخواه خود برسید.

روش یادگیری نرم افزار های معماری
روش یادگیری نرم افزار های معماری


5. نکته پنجم برای یادگیری نرم افزار های معماری : تمرین را فراموش نکنید

برای یادگیری نرم افزار های معماری نیاز است که در ابتدای آموزشتان هر روی به صورت مستمر آموزش ببینید و تمرین و ممارست داشته باشید تا مطالب ملکه ذهنتان شود.

به چه صورت نرم افزار های معماری را یاد بگیرم؟
به چه صورت نرم افزار های معماری را یاد بگیرم؟


6. نکته ششم برای یادگیری نرم افزار های معماری : واقعیت را ببینید

در هنگام شروع یادگیری نرم افزار ها شما طبیعتا چیزی بلد نیستید و نیازی نیست خودتان را اذیت کنید که من بلد نیستم و . . . ( چون دقیقا خودم به همین صورت بودم ) ،کافیست شما درست آموزش ببینید و تمرین و کار انجام دهید تا چنوقت دیگر تبدیل به یک حرفه ای شوید.

به چه صورت نرم افزار های معماری را یاد بگیرم؟
به چه صورت نرم افزار های معماری را یاد بگیرم؟


7. نکته هفتم برای یادگیری نرم افزار های معماری : در زمان خود صرفه جویی کنید

من خودم کلاس های حضوری را می رفتم ولی خب در آن زمان پکیج های آموزشی نبود یا اگر بود زیاد مرسوم نبود ، ولی الان پیشنهاد میکنم تا برای دیدن آموزش در حوزه ای از پکیج های آموزشی استفاده کنید تا هم در زمانتان و هم در پولتان صرفه جویی شود.

چجوری دستور های نرم افزار های معماری را قاطی نکنیم
چجوری دستور های نرم افزار های معماری را قاطی نکنیم


8. نکته هشتم برای یادگیری نرم افزار های معماری : در گروه های معماری عضو باشید

اینکار باعث می شود اگر کسی سوالی یا مطلبی در رابطه با نرم افزار معماری داشت داخل آنجا بگذارد و شما هم از آن استفاده کنید و بیشتر آموزش ببینید.

چجوری دستور های نرم افزار های معماری را قاطی نکنیم
چجوری دستور های نرم افزار های معماری را قاطی نکنیم

خب دوستان عزیزم ، سعی کردم در این مقاله آموزشی به صورت کامل به این سوالتان که میپرسید ، به چه صورت نرم افزار های معماری را یاد بگیرم؟ ، پاسخ دهم تا از این پس به راحتی نرم افزار های معماری را آموزش ببینید.

از شما دوستان عزیزم خواهش میکنم من رو حمایت کنید تا این کانال هر روز پر بازدید تر شود و هر سوال یا ابهامی که داشتید میتوانید بپرسید تا اگر بلد بودم به آنها پاسخ دهم ? مرسی که هستید خلاصه ?

حتما نظرتونم برام کامنت کنید??

به امید دیدار دوباره
زهرا احمدی
1400.10.26




































نرم افزار های معماریدانشجوی معماریمعمارینرم افزار اتوکدنرم افزار تیریدی مکس
زهرا احمدی هستم و در این وبلاگ قصد دارم تجربیاتم از رشته معماری را با شما دوستان عزیزم به اشتراک بگذارم :))
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید