ویرگول
ورودثبت نام
زهرا احمدی
زهرا احمدی
خواندن ۱ دقیقه·۲ سال پیش

معرفی وبلاگ زهرا احمدی

سلام دوستان ، من زهرا احمدی هستم دانشجوی رشته معماری دانشگاه شهید بهشتی هستم و در این وبلاگ قصد دارم هر آن چیزی که در رشته معماری تجربه میکنم را با شما به اشتراک بگذارم و خوشحال می شوم شما دوستان هم من را در این مسیر حمایت کنید و پست هایی که حس میکنید میتوانید برای دوستانتان مفید و موثر واقع شود را به اشتراک بگذارید تا هم به دوستانتان کمک کرده باشید و هم به من :)

وبلاگ زهرا احمدی
وبلاگ زهرا احمدی



در این وبلاگ در قسمت های مختلف علاوه بر تجربیاتم از رشته معماری ، تجربیاتم از کلاس های آموزشی ای که برای این رشته می روم را به اشتراک می گذارم و سعی خواهم کرد از مکان های دیدنی ای که به آنجا می روم و سفر میکنم هم عکس و ویدیو به اشتراک بگذارم تا جاذبه های دیدنی و معماری آن مکان را هم دیده باشید :"))




در کامنت های این پست برایم بنویسید چه رشته ای هستید و چه ترمی تا کمی باهم بیشتر آشنا شویم :))
زهرا احمدی
1400.10.19


معماریوبلاکرشته معماریتجربه رشته معماریرشته عمران
زهرا احمدی هستم و در این وبلاگ قصد دارم تجربیاتم از رشته معماری را با شما دوستان عزیزم به اشتراک بگذارم :))
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید