ویرگول
ورودثبت نام
رویا
رویا
خواندن ۵ دقیقه·۱ سال پیش

تجربه خرید شامپو ضد ریزش مو از الینو

می خوام تجربه خریدم رو از فروشگاه الینو بگم. اول از همه اینکه من دنبال شامپو ضد ریزش مو بودم. چون چند وقتی بود که موهام وحشتناک ریزش داشت. حس می کردم ریزش موهام نرمال نیست. از قرص زینک استفاده کردم. بد نبود؛ ولی تاثیر چندانی هم نداشت. قبلا موهام خیلی بلند و پرپشت بود. از بس ریزش مو داشتم که اندازه دم گربه باریک شده بود. دلم به حال موهای خوشگلم می سوخت. تصمیم گرفتم کوتاهشون کنم. شاید که ریزش موهام قطع بشه. شاید چون بلند نگه داشته بودمشون اینقد ریزش داشتن. چند ماه موهامو کوتاه نگه داشتم و ریزش موهام یکم کمتر شد؛ اما یکم که بلند تر شدن دوباره روز از نو روزی از نو.

تو این مدت به همه چی متوسل شدم. من جمله به دکتر تا شاید با تجربیات چندین و چند ساله دکتریشون بتونن برای موهام کاری بکنن. نصف موهامو از دست دادم اما هیچ اثری نکرد. تنها چیزی که بهم گفتن این بود که کار خاصی نمیشه کرد. یکی میگفت از استرسه اون یکی می گفت هورمونیه ارثیه. خلاصه درمونی پیدا نکردن.

جرقه های امید

بعد از هفته ها و ماه ها کلنجار رفتن با این مشکل یه روز که داشتم تو اینترنت می گشتم، یه فروشگاهی نظرمو به خودش جلب کرد. اسمش "فروشگاه اینترنتی الینو" بود. میشه گفت بیشتر اسم فروشگاهش برام جالب بود. کنجکاو شدم رفتم ببینم چه چیزایی داره.

یه تم خوشگل صورتی. همون رنگ جذاب مورد علاقه من! یه فروشگاه کاملا متفاوت بود. اولین چیزی که خیلی برام جالب بود این بود که محصولات مراقبت پوستش رو اومده بود دسته بندی کرده بود. عنوانش هم این بود که " بزار پوستت انتخاب کنه". وقتی این رو دیدم با خودم گفتم شاید محصولات مراقبت از مو هم داشته باشه. از قسمت منو بالای صفحه اش محصولات رو بررسی کردم. بله حدسم درست بود. کلی محصولات مو خارجی داشت. از رنگ مو بگیر تا شامپو ضد ریزش مو، حجم دهنده مو، تقویت و ترمیم مو و غیره.

شامپوهای ضد ریزش مو الینو همشون خارجی بودن. همشون از بهترین مارک ها مثل، ضد ریزش موی آلیسین، سرم مو ضد ریزش هیرتامین اصل، پک های ضد ریزش مو تری دی من، لوسیون تقویت کننده مو کئون، اسپری تقویت کننده موی ضعیف، شامپو آبرسان، شامپو پوست سر چرب و ... بودن.

این همه محصول اورجینال داشت که قیمتاشون هم مناسب بود؛ اما دودل بودم که بخرم یا نخرم. با خودم گفتم من که این همه پول دکتر و قرص و دارو دادم، اینم روش. امتحانش که ضرری نداره.

تنوع بالای شامپوهای ضد ریزش مو

اونقدر تنوع شامپوهای ضد ریزش مو الینو زیاد بود که نمیدونستم کدوم رو انتخاب کنم که بهتر جواب بده. پیام دادم به پشتیبان سایت الینو؛ چون واقعا دیگه می خواستم برای درمان ریزش موهام هر کاری از دستم بر میاد انجام بدم. بعد از چند دقیقه پشتیبان سایت پیام داد. این جا بود که من متوجه شدم برای اینکه شامپو ریزش مو تاثیر خوبی داشته باشه، باید متناسب با جنس موهام شامپو انتخاب کنم. من یه سفارش دادم و پولشو اینترنتی پرداخت کردم. چون شهرستان بودم زمان تحویلی که به من اعلام کردن سه روز بود اما تو کمتر از 72 ساعت به دستم رسید!

مشاوره تخصصی بعد از خرید شامپو ضد ریزش مو الینو

خب کار همینجا تموم نشد. الینو برام یه مشاوره تخصصی برای استفاده از شامپو ضد ریزش مو ترتیب داد. البته فقط مختص من نبود. یکی از سرویس هایی که ارائه میده به همه مشتریا مشاوره تخصصی محصولاتشون هست. از روش استفاده هر محصول بگیر تا راهنمایی برای انتخاب بهترین شامپو ضد ریزش مو، بهترین رنگ مو، نمونه های مشابه و حتی تفاوت ها و شباهت هایی که از نظر کیفیت و کمیت دارن هم میگه. روش های مشاوره اش هم مختلفه هم تماس تلفنی داره هم آیدی تلگرام، اینستاگرام، ایمیل و غیره.

شامپو ضد ریزش مو الینو

اون شامپویی که من ازش خرید کردم شامپو ضد ریزش و تقویت کننده مو مخصوص موهای چرب و مخصوص ریزش مو از نوع هورمونی بود. بعد از چند بار استفاده متوجه شدم که تار موهام کلفت تر شده، ریزشش کامل قطع شده بود. اصلا خودم تعجب کرده بودم. این همه تغییر اونم با یه شامپو! واقعا جنس اصل که میگن همینه. الینو اصلا کارش حرف نداره.

این ها تجربیات بنده هست. من بعد از، از دست دادن نصف بیشتر موهام، با الینو تونستم نجاتشون بدم و تار موهای از دست رفته ام رو به دست آوردم. تجربیات من میگه اگه مشکل من رو دارین پولتون رو بابت خرید محصولات بی کیفیت هدر ندین. مثل این می مونه که پولتون رو ریختین آشغالی. به جاش یک شامپو اورجینال از مارک خوب از فروشگاهی مثل الینو بخرین. البته فروشگاه های زیادی تو اینترنت هست من نمیگم حتما حتما باید از الینو خرید کنین. اصلا قصد تبلیغ هم ندارم. نظر شخصی خودم رو دارم میگم چون واقعا ازش نتیجه گرفتم.

البته نیازی به اینکه من اینارو بگم هم نیست. الینو نماینده رسمی محصولات برند های معروفی مثل تری دی مکس، بناکور، ایگورا، لئورال، دکتر مورد و ... داخل ایرانه که همشون جزو تاپ ها هستن. کل محصولاتی که داخل الینو ارائه میشه هم ضمانت اصالت کالا داره؛ چون که از کیفیت محصولات خودش مطمئنه.

پشتیبانی خوب

یه چیزی که یادم رفت بهتون بگم این بود که یکی از دلایلی که باعث شد من برم سمت خرید محصول از الینو این بود که پشتیبانی خیلی خوش برخوردی داشت. به کل سوالات من تو کمترین زمان ممکن اونم با خوش رویی جواب دادن. کمتر سایتی رو دیده بودم که اینقدر پشتیبان برای مشتریا وقت بزاره براشون توضیح بده. حتی بعد از خرید هم هر موقع سوالی داشتم جواب سوالامو میدادن.

تنظیم چربی مو

یه چیز دیگه هم اینکه شامپو ضد ریزش مویی که خریدم موهامو خیلی براق و خوش حالت کرده. چربی موهام تنظیم شده دیگه خبری از ریزش مو نیست. تصمیم دارم این سری برم ازشون شامپو حجم دهنده مو هم بخرم. نتیجه اش رو دفعه دیگه میام اینجا بهتون میگم.

راستی کسی اینجا شامپو حجم دهنده مو یا شامپو ریزش مو از الینو نخریده؟ اگه خریدین خوشحال میشم برام پیام بزارین همو پیدا کنیم. چند تا سوال دارم ازتون. برام داخل قسمت کامنت ها پیام بزارین.

من خواستم این مطلب رو به اشتراک بزارم تا کسایی که مشکلی مثل مشکل من دارن و روزایی مثل روزای قبل از آشنایی من با الینو رو دارن تجربه می کنن بدونن که مشکلشون راه حل داره. فقط کافیه ناامید نشن و دوره درمان رو کامل کنن.

ریزش موضد ریزششامپو ضد
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید