ویرگول
ورودثبت نام
زهرا رئیسی
زهرا رئیسی
خواندن ۲ دقیقه·۳ ماه پیش

برای تحقیق کلمات کلیدی ابزارهای ایرانی بهترند یا خارجی؟

ابزار تحقیق کلمه کلیدی
ابزار تحقیق کلمه کلیدی


من به شخصه از ترکیبی از ابزارهای خارجی و ایرانی استفاده می‌کنم تا بهترین نتایج را بدست آورم. در حال حاضر، چند ابزاری که من از آن‌ها برای تحقیق کلمات کلیدی خارجی استفاده می‌کنم، عبارتند از:

ابزارهای خارجی برای تحقیق کلمات کلیدی

  • ابزار KeywordTool : این ابزار به شما امکان می‌دهد تا کلمات کلیدی مرتبط با کسب‌وکار خود را پیدا کنید و از اطلاعات جستجوی کاربران برای بهبود محتوای خود استفاده کنید.
  • ابزار KWFinder: این ابزار به شما کمک می‌کند تا کلمات کلیدی با رقابت پایین و حجم جستجوی بالا را پیدا کنید، که می‌تواند برای بهینه‌سازی صفحات محصول و جذب ترافیک هدفمند بسیار مفید باشد.
  • ابزار Google Keyword Planner: این ابزار گوگل به شما کمک می‌کند تا کلمات کلیدی مرتبط با کسب‌وکار خود را پیدا کرده و اطلاعات دقیقی در مورد حجم جستجو و رقابت هر کلمه کلیدی بدست آورید. یکی از بزرگ‌ترین مزایای استفاده از Keyword Planner این است که اطلاعات مستقیم از خود گوگل دریافت می‌کنید که دقت و صحت بالایی دارند. البته برای استفاده از این ابزار شما باید کمپین ادز فعال داشته باشید.

ابزارهای ایرانی برای تحقیق کلمات کلیدی

علاوه بر ابزارهای خارجی، من از چند ابزار ایرانی نیز استفاده می‌کنم که بسیار کارآمد و موثر هستند. ابزارهای ایرانی که من توصیه می‌کنم عبارتند از:

  • سئو سیگنال
  • جت سئو
  • میزفا تولز

این سه ابزار نسبتا کارکرد مشابه دارند و شما خودتان می توانید اشتراک را تهیه کنید و با هم مقایسه کنید.

ترکیب ابزارهای خارجی و ایرانی

من با استفاده از همین ابزارها، معمولاً کارم راه می‌افتد و نیاز به ابزار دیگری پیدا نمی‌کنم. با این حال، باید به این نکته اشاره کنم که مهم‌ترین ابزار من در این فرآیند خود گوگل است. با استفاده از گوگل می‌توانم اطلاعات دقیق و جامعی در مورد کلمات کلیدی و رفتار جستجوی کاربران به دست آورم.

به طور کلی، استفاده از ترکیبی از ابزارهای خارجی و ایرانی می‌تواند به شما کمک کند تا بهترین نتایج را در تحقیق کلمات کلیدی بدست آورید. هر دو نوع ابزار دارای مزایا و قابلیت‌های منحصر به فردی هستند که می‌توانند در بهبود استراتژی سئوی شما نقش موثری ایفا کنند.

چالش سئو با زهرا رئیسی (بهترین ابزار سئو)
چالش سئو با زهرا رئیسی (بهترین ابزار سئو)


چالش سئوسئوآموزش سئومشاوره سئودیجیتال مارکتینگ
من زهرا رئیسی هستم مدیر آژانس دیجیتال مارکتینگ هوشمندگستران که فعالیتمون بیشتر طراحی سایت و خدمات سئو هست. توی ویرگولم قراره به چالش های سئو پاسخ بدم.
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید