ویرگول
ورودثبت نام
zahra rezaie
zahra rezaie
خواندن ۳ دقیقه·۱ سال پیش

از کجا گوشی سامسونگ قسطی بخریم؟

اگه بخوایم یه گوشی رده بالای سامسونگ یا آیفون بخریم باید کلی پول بابتش بدیم در صورتیکه با خرید قسطی هزینه ی گوشی رو ذره ذره میدیم و خب این قطعا به صرفه تره! حداقل برای منی که یه کارمند ساده ام خرید قسطی کمک بزرگی برام محسوب میشه! طی تحقیقات میدانی بسیاری که انجام دادم چند تا سایت درست درمون برای خرید قسطی گوشی پیدا کردم که اینجا میزارم بمونه تا کمکی بشه برای کسایی که مثل منن!

چرا گوشی قسطی بخرم؟

احتمالا براتون سوال میشه اصلا چرا قسطی؟ وقتی میتونم نقد بخرم خب چرا قسطی بخرم؟ بیاین باهم به این سوال جواب بدیم.

خرید گوشی سامسونگ با بودجه ی کمتر

به جای اینکه مبلغ کل گوشی رو یک جا بپردازید، می تونید تنها با پرداخت مبلغی به عنوان پیش پرداخت، گوشی مورد علاقه تون رو بخرید. بقیه هزینه رو هم در قسط های 2 تا 12 ماهه پرداخت کنید.

افزایش 4 برابری قدرت خرید

حداقل پیش پرداخت لازم برای خرید گوشی ، یک چهارم قیمت کل مبلغ گوشیه. برای مثال اگر بخواهید یک گوشی حدود 30 میلیون تومان بخرید ، به جای پرداخت یک جای 30 میلیون تومان ، فقط کافیه یک چهارم این مبلغ رو پرداخت کرده و بقیه هزینه رو هم قسط بندی کنید.

خرید گوشی بدون نگرانی از نوسانات قیمت

وقتی می خواهیم پول پس انداز کنیم تا چند ماه بعد یه گوشی بخریم، همیشه این نگرانی رو داریم که قیمت گوشی بالا رفته و ضرر کنیم. این نگرانی با توجه به وضعیت نوسانات قیمت ارز و گوشی به جاست. اما خرید قسطی این نگرانی رو کاملا برطرف می کنه.

این چیزایی که بالا گفتم برای هر سایتی متفاوته و پیش پرداختو چیزای دیگه فرق میکنه اما برای این سایتایی که میخوام بهتون معرفی کنم یکیه و همشون مراحل، پیش پرداخت و قوانین مشابه هم دارن.حالا بریم چندتا سایت برای خرید قسطی گوشی معرفی کنیم.

سایت تقسیط

اولین سایتی که میخوام بهتون معرفی کنم سایت تقسیطه که من تجربه ی خرید خوبی باهاشون داشتم. گوشی که من برای خرید انتخاب کرده بودم S21 FE بود و تونستم سریع و راحت ازشون خرید کنم و مابقی پولو قسط بندی کنم. برای خرید و مابقی اطلاعات میتونین برید تو سایتش و با کارشناساشون صحبت کنید. در واقع تو سایت تقسیط از گوشی گرفته تا لوازم خونگی رو میتونید قسطی بخرید و خب این خودش یه امتیازه.آدرس سایت تقسیط هست: taghsit.com

سایت نویتات

خب راستش من تجربه ی خرید ازین سایتو نداشتم ولی 2 تا از همکارام ازش خرید کردن و راضی بودن. بعد از بررسی های بیشتر و پرسیدن نظر بقیه فهمیدم سایت قابلیه و میتونید با پیش پرداخت کم ازش گوشی سامسونگ و آیفون بخرید.آدرس سایت نویتات هست: novitaat.com

سایت آل سامسونگ

یکی از قدیمی ترین سایتای فروش محصولات سامسونگه که شعب حضوری هم داره و میتونید با خیال راحت ازشون خرید کنید. میشه گفت اکثر وسایلمو ازشون قسطی میخرم. جدیدا هم برای خواهرم a24 رو با اقساط 6 ماهه خریدم. برخورد پرسنل خیلی خوبه و هر سوالی باشه جواب میدن و راهنمایی می کنن. هم گوشی داره هم لوازم خانگی که میشه قسطی خرید. اگه ازون دسته ادمایی هستید که نسبت به خرید آنلاین خیلی مقاومید میتونید برید فروشگاهاش و از نزدیک محصولو ببینید و بخرید. سایت آل سامسونگ : allsamsung.ir

اسنپ

خب ایشون رو که همه میشناسید و نیاز به توضیح نداره. با اینکه معروفه اما من سایتای بالارو بیشتر می پسندم چون زمان پرداخت قسطشون 12 ماهس ولی اسنپ 4 ماهس و من خیلی نمی پسندم اما بازم طرفدارای خودشو داره و برای خرید اقساطی میشه پیشنهادش کرد.

امیدوارم این مطلب به کارتون بیاد و خرید خوب و به صرفه ای داشته باشید و دعای خیرتون پشت سرم باشه. یا حق

خرید اقساطیخرید گوشیتکنولوژیگوشیاخبار گوشی
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید