ویرگول
ورودثبت نام
Shiva tlc
Shiva tlc
خواندن ۱ دقیقه·۱ سال پیش

نمی دونم چی جای عنوان بذارم. #رهایی از کامل طلبی

وقتی به کار فکر می کنم، جدی میشم.
وقتی جدی می شم، چهارچوب میاد بالا سرم، باید نباید، درست غلط، ارزیابی، هدف، خوششون میاد یا نه...
وقتی به نوشتن فکر می کنم... راحتم. خودمم. منم، همینی که هستم. درست غلطی وجود نداره. چهارچوبی نیست. تلاش برای بدست آوردن رضایت هم اصلا به ذهنم نمی رسه!!!

گفتم اینجا از زندگی روزمره ام بگم، به عنوان کسی که ADD داره. به خودم اومدم دیدم اتفاقاتو ارزیابی می کنم. بدرد پست می خوره؟ نکته اش چی بود؟ واسه توضیح این نکتهه باید برم سر بزنم به فلان ویدئو که مطلب برای خودم بهتر جا بیفته بتونم توضیحش بدم...

من، منم.
می نویسم.
اگه نکته ای داشت، یا همون موقع توضیح می دم یا بعدا.

من منم. زندگیمم همینه. چالشامم همینه. ترجیح می دم در مورد اینکه کدوم بخشش از ADD ناشی میشه کدوم نه، وسواسی نشم.



addadhd
مشاهده، کشف، دونستن. از وقتی خودمو شناختم اینا همراهم بودن. از کهکشان و ستاره شروع شد. رسید به موجودات زنده و انسان. از بیوتکنولوژی شروع شد. رسید به کوچینگ و مربیگری. من یه لایف کوچم که ADD داره.
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید