ویرگول
ورودثبت نام
آیت الله العظمی شبیری زنجانی
آیت الله العظمی شبیری زنجانی
خواندن ۱ دقیقه·۴ سال پیش

دوستداران حضرت زهرا با پیامبر محشور می شوند

پيامبر اكرم صلّى‌اللّٰه‌عليه و‌آله به سلمان فرمود:

ای سلمان! هر که دخترم فاطمه را دوست بدارد در بهشت با من است، و هر که با او دشمنی ورزد در آتش است.

ای سلمان دوستی فاطمه در صد جایگاه به حال انسان سودمند است که راحت‌‌ترین آنها عبارت‌اند از: مرگ، قبر، میزان، سنجش، محشر، صراط و حساب‌کشی؛

پس دخترم فاطمه از هر که راضی باشد، من از او خشنود می‌شوم و هر که من از او راضی شوم خدا از او خرسند خواهد بود.

و هر که فاطمه از او خشمگین باشد، من بر او خشم می‌کنم و هر که من بر او خشم کنم، خداوند بر او غضب می‌کند.

ای سلمان، وای بر کسی که به فاطمه و به فرزندان و شیعیانش ظلم کند!

حضرت زهراپیامبرحدیث روزحدیثآیت الله شبیری زنجانی
این صفحه به انتشار نظرات و دیدگاه‌ها و اخبار مرتبط با آیت الله العظمی شبیری زنجانی می‌پردازد
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید