ویرگول
ورودثبت نام
zarasss
zarasss
خواندن ۳ دقیقه·۱ سال پیش

پایان نصفه نیمه گذاشتن دوره هام با پله به پله(دوره سئو)

دوباره سلام ...

قصه از جایی شروع شد که من گیج و منگ اینکه بااااباااا اخر به چی علاقه داری، بیا برو یه چیزی رو تا اخرش یاد بگیر دیگه ،انقدر نپر از اینور به اونور حالا میخوای بپری باشه ،ولی حداقل یکم تو هرکدومش عمقی یادبگیر نه فقط اینکه دوره ثبت نام کنی و بزاری تو پنل خاک بخوره .

واینگونه بود که بعد از جست و جوی بسیار کلاس سئو پله به پله ثبت نام کردم، و الان که اینجا نشستم بخش زیادی از دوره گذرونده شده .

تمریناشو فریستادم، براش وقت گذاشتم ، کلی چیز یادگرفتم و واقعا لذت بردم اما چرا؟

منکه همیشه دوره هام نصفه میموند

اینبار دیگه تصمیمم جدی بود ولی انصافا خود دوره هم خیلی تاثیر گذار بود حالا بگم چیش جذاب بود؟

خیال راحت از دانشی که میگیرم

اول از همه اینکه استاد خود قسمت سئو آقای علی بخشی بودن که فقط نیومدن یه سری بیس رو بگن، در کنار تک تک صحبت هاشون در مورد تجربه شخصی که خودشون بهش رسیده بودن و تو هر پروژه ای کمک کرده بود بهشون رو میگفتن کاملا صادقانه :) خلاصه که از دانشی که میگرفتم مطمئن بودم .

هزینه مناسب ومعرفی منابع بیشتر

در عین حال هم هزینه مناسب بود هم اینکه منابع بیشتر هم برای مطالعه معرفی میکردن که اگه چیز بیشتری خواستیم دراختیارمون باشه .(چی ازاین بهتر برا منی که همش میترسم مطلبی از دستم در بره)

شبکه سازی و ارتباط درست

نکته جالب اینکه همه تو گروهی عضو میشیم که باهم تعامل داریم ،همه جور شاگردم تو دوره هست .

یعنی تو کسیو میبینی که صفر کیلوتره هیچ نمیدونه

کسیو میبینی که چند سال کار کرده

کسیو میبینی که اومده تغییر شغل بده و انواع دسته های مختلف

این دسته ها مختلف نه تنها بهم کمک میکنند، بلکه اطلاعاتون رو خیلی خوشگل در اختیار هم قرار میدن .

یعنی اینجوری بود که مثلا یکی میرفت یه دوره میدید، میومد میگفت بچه ها من اینو از فلان سایت خارجی دیدم خیلی خوبه .

یا مثلا این مقاله و یا لایو اینستاگرام خیلی کمک کننده اس.

جواب سوالای همو میدن واگه به پیشنهاد شغلی بربخورن بهم میگن و خلاصه اون شبکه سازی به معنای درستش رو انجام میدن .(مثلا من با چند نفر تیم شدیم رفع اشکال و مرور هم انجام دادیم هر شب یکی خلاصشو ویس میداد اون وسط از تجربیاتشونم میگفتن)

پشتیبانی؟عالی

فارغ از همه چی پشتیبانا کنارمون بودن، که خداااااا حفظشون کنه انصافا همه جوره پاسخگو بودن یه بخش پیگیرم داشتن:) این پیگیر بودنشون و تلنگرای به جاشون باعث میشد ،حتی اگه عقب میمونی بدون استرس خودتو برسی ولی فقط برسونی.(یعنی در حالیکه تحت فشار نمیزارنت خیلی با سیاست و آرامش هولت میدن سمت تمرینا که در حق خودت ظلم نکنی با اهمال کاری)

نکنه کلاسی رو از دست بدم؟

از طرفی اینکه آموزشا ترکیبی از آنلاین و آفلاین بودن ،اینکه جلسه پرسش پاسخ داشتیم اینا خیلی خوب بود برای من یه جور تعادل داشت، چون همزمان سرکار میرفتم و جلسه ها همه ضبط میشد، این خیلی آرومم میکرد که اگه سرکارم چیزیو از دست نمیدم. (البته که شرکت در جلسات آنلاین خیلی بهترم هست)


حرف آخرم

در آخر اینکه من پله به پله رو دوست داشتم و انتخابش کردم، به خاطر تمام دلایلی که گفتم قبل دوره توضیح میدن شرایط رو برای ثبت نام کامل، ولی خب من داخل دوره بودم خواستم دقیق تر براتون بیان کنم شاید کسی خواست اطلاعاتی درباره دوره ها داشته باشه، شاید کسی میخواد دوره ی سئو ثبت نام کنه اینو بخونه و کمکش کنه.

مرسی که وقت گذاشتین خوندید میدونم خیلی پر حرفی کردم امیدوارم به درد بخوره.


شبکه سازیپله پلهاهمال کاریدیجیتال مارکتینگدوره سئو
قرار بر تغییر و نوشتن مسیر
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید