ویرگول
ورودثبت نام
زریاب سهام
زریاب سهام
خواندن ۱ دقیقه·۱ سال پیش

من کی هستم و تجربیاتم چیه؟

بسم الله الرزاق الکریم خب به عنوان اولین پست، لازمه که کمی از خودمون، توانمندی هامون، تجربیاتمون، رسالت و هدفمون اینجا بگم. من کی هستم و تجربیاتم چیه؟ من  از فعالان بازارهای مالی هستم که چندین ساله هم زمان با آموزش دیدن،  معاملاتم رو در بورس ایران شروع کردم. آموزش‌هایی که دیدم در زمینه سواد  مالی، تحلیل بنیادی، تحلیل تکنیکال، تابلو خوانی با استادهای قدیمی و کار  بلد بازار بوده. در  معاملاتم هم سود داشتم و هم ضرر تا این پروسه باعث بیشتر شدن تجربه م و  تسلط به هیجاناتم بشه. و شکر خدا انواع چرخه های بازارهای مالی رو دیدم و  تجربه م در اونها بیشتر شده به مرور زمان. روزهایی که بازارها از فشار فروش  مثلِ حمامِ خون بودن رو هم دیدم، روزهایی رو هم که هر سهم خوب یا بدی رو  هم که می خریدی سود می کردی رو هم دیدم.
بسم الله الرزاق الکریم خب به عنوان اولین پست، لازمه که کمی از خودمون، توانمندی هامون، تجربیاتمون، رسالت و هدفمون اینجا بگم. من کی هستم و تجربیاتم چیه؟ من از فعالان بازارهای مالی هستم که چندین ساله هم زمان با آموزش دیدن، معاملاتم رو در بورس ایران شروع کردم. آموزش‌هایی که دیدم در زمینه سواد مالی، تحلیل بنیادی، تحلیل تکنیکال، تابلو خوانی با استادهای قدیمی و کار بلد بازار بوده. در معاملاتم هم سود داشتم و هم ضرر تا این پروسه باعث بیشتر شدن تجربه م و تسلط به هیجاناتم بشه. و شکر خدا انواع چرخه های بازارهای مالی رو دیدم و تجربه م در اونها بیشتر شده به مرور زمان. روزهایی که بازارها از فشار فروش مثلِ حمامِ خون بودن رو هم دیدم، روزهایی رو هم که هر سهم خوب یا بدی رو هم که می خریدی سود می کردی رو هم دیدم.



با همراهی ما نه تنها از کاهش ارزش سرمایه ت در اقتصاد تورمی ایران جلوگیری می کنی بلکه ارزش سرمایه ت رو هم با پیشنهادهایی که بهت میدیم افزایش می دی.
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید