ویرگول
ورودثبت نام
zahra hosseini
zahra hosseini
خواندن ۱ دقیقه·۵ سال پیش

درآمد دلاری


دیروز داشتم تو ویرگول میگشتم که چشمم خورد به یه مقاله که پر بود از نا امیدی یه متن بلند بالا در مورد مشکلات و چالش هایی که این روزا داریم .حرفایی که بیشترش درست بود .

فک کنم هر کسی که چشمش به این مطلب افتاده مثل من یه لحظه خیلی نا امید شده یه لحظه با خودش گفته ما چقد بدبختیم واقعا .... نویسنده این مقاله هم معلوم بود خیلی دلش پره و خیلی نا امیده .من فقط جسته گریخته متنش رو خوندم چون اصلا دلم نمیخواست کامل و دقیق بخونمش چون این حرفا خیلی روم تأثیر منفی میذاره .

خب حالا از اوضاع خودم بگم ،چند ماهی هست دارم راجع به درآمد دلاری تحقیق میکنم و اینکه چجوری میتونم دلاری پول دربیارم . با خیلیا هم صحبت کردم خیلی چیزا هم خوندم و فهمیدم شدنیه سخته ولی میشه . مثلا میتونم اپ توی گوگل پلی منتشر کنم یا آموزش ضبط کنم و روی یوتیوب و یودمی منتشر کنم .

چند روز پیش هم یه ویدیو از یودمی دیدم و فهمیدم خیلی قوانین سختی نداره و انتشار آموزش توی این سایت کاملا شدنیه اونم تو هر زمینه ای. فقط یه چالش داریم اونم اینه که ایران تحریمه و هرکسی میخواد با این سایتا کار کنه باید یه حساب تو یه کشور دیگه داشته باشه .

و با کلی مشکل بالاخره یک نفرو پیدا کردیم که این کارو برامون انجام بده . ریسک بزرگیه ولی ما باید بهش اعتماد کنیم و یه کاری کنیم که سود داشته باشه طرف و طولانی مدت باهاش کار کنیم .

حرفم اینه که تو این شرایط هم میشه خیلی کارا کرد و خواستم خیلی کوتاه تجربه ای که تو این حوزه دارم رو باهاتون به اشتراک بزارم و نظر شما رو هم بدونم :)

درآمد دلارییودمییوتیوبگوگل پلی
تبدیل کننده رویا به کد :)
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید