ویرگول
ورودثبت نام
ALI NN3(هنوزم اون نویسنده قدیمی زنده ست)
ALI NN3(هنوزم اون نویسنده قدیمی زنده ست)
خواندن ۲ دقیقه·۲ سال پیش

پرسشنامه Impossible Person

1- چطور و چه زمانی ویرگولی شدی؟!

برای مسابقه سامسونگ و بیش از دو سال پیش

2- بیشترین بازدید، بیشترین لایک و بیشترین کامنت رو کدوم پستت داشته؟!

در اکانتهای دیگر را نمیدانم اما در این اکانت من چند متن را حذف کردم پر کامنت ترین (من دوباره برگشتم) پر لایک ترین (شهید نوجوان 13 ساله بهنام محمدی) بوده تا به این لحظه

3- بهترین دوست ویرگولیت کیه؟!

دیاکو و مایا

4- بهترین نویسنده ویرگول کیه؟!

جناب دست انداز بی شک

5- دوست داری چه قابلیت یا قابلیت هایی به ویرگول اضافه بشه؟!

قابلییت حذف کامنت

6- اگه فرصتشو داشتی، کیو برای همیشه از ویرگول حذف میکردی؟!

در ویرگول هیچ دشمنی ندارم

7- رفتن کی از ویرگول، بیشتر ناراحت کرد؟!

کانر

8- میخوای ویرگول به چه زمانی از خودش برگرده؟!

دو سال پیش میخواهم متن هام درست بنویسم میخوام کپی نکنم میخوام ادبیاتم رو عوض کنم میخوام بیو قبلیتو اشتباهی متوجه نشم :)))

9- کدوم ویژگی ویرگول آزارت میده؟!

کامنت های ویرگول!!

10- یه انتقاد از ویرگول؟!

این الگوریتم بی شرف را درستش کنید

11- بهترین طنز نویس ویرگول؟!

کانر بود فلسفی ترین هم دیاکو میباشد

12- پادشاه ویرگول؟! (جدا از مدیریتش.)

جناب دست انداز

13- کدوم ویرگولی با قیام علیه پادشاه ویرگول، میتونه از پادشاهی برکنارش کنه؟!

شتر در خواب بیند پنبه دانه گهی لف لف خورد گر دانه دانه مگر اینکه خوده این شخص از ویرگول برود

14- بهترین پستی که نوشتی؟!

سر زد از افق مهر خاوران فروغ دیده ی حق باوران

15- بهترین پستی که خوندی؟!

https://vrgl.ir/Mm6lK

16- مشتاقی اول کدوم ویرگولی رو به صورت حضوری ببینی؟!

دیاکو

17- بهترین زوج ویرگولی؟!

کانر و آیلین

18- قانون‌شکن ترین ویرگولی؟!

بنده هستم ALI NN

با یک اکانت کاملا مسدود شده ، یک اکانت نیمه مسدود شده و دو اکانت یکی مانده به مسدودیت کامل

19- چه لقبی به خودت تو ویرگول میدی؟!

لقب من در طی زمان مشخص خواهد شد.....

20- رفتن کی، ویرگول رو کساد میکنه؟!

جناب دست انداز

21- یه توصیه به ویرگولی ها؟!

وطن فروش نباشید

22- و در آخر، هفت ویرگولی رو با خودت به ماجراجویی ببر!

لیست هفت تایی ندارم

ویرگولپرسشنامهali nnویرگوگولیانحال خوبتو با من تقسیم کن
آیا ایمان نمی آورید؟ کانال بله:https://ble.ir/alinn2
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید