ویرگول
ورودثبت نام
𝑧𝑒𝑖𝑛𝑜
𝑧𝑒𝑖𝑛𝑜
خواندن ۲ دقیقه·۱۸ روز پیش

اوپس...

امروز روز عجیبی بود
از وقتی که بیدار شدم تا الان...
سیزدهم امتحان زبان دارم و واقعا هیچ رغبتی به خوندنش ندارم. فیلم های درسیش رو میبینم خوابم میاد و کلمات و کتاب که اصلا...
هنوزم که هنوزه دارم به اون معلم فحش میدم چرا که من به خاطر دو نمره مستمر افتادم!
برای فرجه فقط فردا رو دارم دیگه خدا کارمای منو از اون معلم بگیره که به خاطر دو هزار پول منو انداخت...
خواهر زادم بیضه هاشو عمل کرد و رفتیم خونشون.
ادما وقتی مریض میشن واقعا توی مظلوم ترین حالت ممکن قرار میگیرن...
و در همچین موقعیتی من مظلوم ترین ادما برام داداشم و خواهرزادم هستن چون ساکت و مهربون میشن وگرنه وقتی سالمن که دوتا سلیطه ان:)
ولی مثلا یکی هست که توی مریضیش بدتر از وقتی که سالمه میشه و اون کیه؟ مامانم:/
مامانه غر غروم:/ با دنیا عوضش نمیکنم اما بعضی وقتا اینقد ازش ناراحت و عصبانی میشم که تا مرز کشتنه خودمم میرم:)
زندگی کردن واقعا سخته، خیلیم حوصله میخواد، واسه همین رو مخمه:/
پوف
یکی از پستای اقا مهدار رو خوندم بعد رفتم سراغ پستای اقای سالوادور...
هنوز که هنوزه ترس دارم از در و دیوار و پنجره اخه یعنی چی:/
این همه ترسناک بعد بری فحشم بدی بهش میاد میگه مرسی کع وقت گذاشتی پستمو خوندی حداقل بیا توعم فحش بذه جنگ دو طرفه بشه اروم بشیم :(
دیدم فایده ندارع صداهای در و دیوار داره بیشتر میشه گفتم برم تو یه جو دیگه رفتم یکی از پستای اقای سفیر پاکی رو خوندم:)
واقعا تحمل ما زنا یا حتی شناختمون اینقد رو مخه؟
بابا کموییییین:/
برای شناخت ما بهترین راه حل ذهن خلاق خودتون و زمانه تمام:)
یکم که گذشت حالم بهتر شد و اون خاطرش و ترسش کمتر یاد زبان افتادم...
اینایی که میرید هر روز پیش تراپیست مث چل این مامان قدیمیا که برا بچشون یه ویزیت میدادن اما برای بقیه هم دارو میگرفتن یه نطرم برای من بپرسین:)
جدیدا خدا بهم یه پسره چشم ابی داده که خیلی نازه...
حقیقتا منی که از رابطه میترسیدم به یه طرزی اینو دوسش دارم، هردومون می‌ترسیم خیلی...
من از رابطه
اون از اینکه کسی بابت پولش بهش نزدیک شه...
اخه خیلی پولداره
منتظرم تا کنکور بدم و اعتمادشو جلب کنم...
میخوام ریسک کنم اگر شد که خدارو شکر اگر نشد تا اخر عمر مجرد بمونم...
خیلی کیوته...:)
خدا کمکم کنه...
حداقل با وجود اون میتونم یکم لبخند بزنم...:)
یکم بوع پرو هست اما بلدم از خجالتش درام خب...
شاید بعدا بیشتر ازش گفتم...:)



زبانپسرماقای مهداراقای سالوادوراقای سفیر پاکی
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید