ویرگول
ورودثبت نام
فرهاد زینلی
فرهاد زینلی
خواندن ۱ دقیقه·۳ سال پیش

یادگیری مستمر برای پویا بود

علاقه خاص من به کامپیوتر و موضوعات دیجیتال از ۳ام دبستان شروع شد. وقتی دایی عزیزم کامپیوتر ۴۸۶ با آن فلاپی بزرگ ها خرید. من اجازه نداشتم بهش دست بزنم صبح ها ساعت ۶ صبح که در اتاقش باز بود بیدار میشدم یواشکی میرفتم سروقتش. نوشتن حروف انگلیسی از همونجا شروع شد.

هیچ گاه برای یادگیری کامپیوتر و برنامه هاش کلاس نرفتم و حتی رشته دانشگاهی من متفاوت بود. عشق من به این جعبه سیاه و دوره های آموزشی و help خود نرم افزار ها استاد من بودند.

یکی از معلم های کامپیوتر سال سوم دبیرستان کاری کرد من از برنامه نویسی متنفر شم. و بزرگترین اشتباه من بود.

۲۶ سالگی از خودم یک شبکه کار ساختم. یک سرور با ۸ تا ویندوز سرور برای محل کارمون درست کردم.

تو ۳۰ سالگی وب دوولوپری شروع کردم.

و امروز تو سن ۳۲ سالگی شروع کردم لینوکس یاد بگیرم و اولین وب سرور حرفه ای خودم روی ابرآروان راه انداختم. البته باید بگم قبل از این موضوع وقت نمیشد سراغ لینوکس بیام.

حتما از کلاس های udemy.com و lynda.com استفاده کنید. در خیلی از سایت ها میتونید رایگان درس های مورد علاقه خودتون پیدا کنید.

اساتید این دروس با علاقه خاصی آموزش میدهند که شما را علاقه مند میکنند.

یاد بگیریم و آموزش بدیم. ما ایرانی ها متاسفانه اطلاعات خودمون کمتر به اشتراک دیگران میزاریم. بر عکس کشورهای جهان اول.



یادگیریلینوکسآموزش
مدیر دیجیتال مارکتینگ بیش از 100 برند آرایشی بهداشتی
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید