ویرگول
ورودثبت نام
hosein.zeinivand
hosein.zeinivand
خواندن ۲ دقیقه·۱ ماه پیش

محتوای ویرگولی

محتوای فارسی از جنس ویرگول

شنیده بودم ویرگول اگه تشخیص بده محتوای تولید شده از جنس تبلیغات تجاری هست جلوی اون رو می گیره و مانع این میشه که اون محتوا انتشار پیدا کنه! اولین باری که این رو شنیدم گفتم به حق چیزهای نشنیده!!

خوب خیلی ساده و راحت هست که یه محتوا بنویسی و خیلی زیرکانه اون چیزی که جان کلام هست بتونی به مخاطبت القا کنی و حالا اگر تاثیر روی خوداگاه شخص نتونی بزاری می تونی تاثیر روی ناخوداگاه مخاطب خود بزاری . من خودم شخصا ویرگول رو فاخر ترین و متکامل ترین بستر تولید محتوای ایرانی می دونم البته در این مورد هم قصد ندارم جانب داری این بستر تولید محتوا رو داشته باشم و یا حق بلاگ ها و وب سایت های محتوا محر رو در این مورد ضایع کنمف حالا خوب قبلا بودن که یکتاز میدان بودن مثل بلاگفا و میهمن بلاگ و پارسین بلاگ هر کدوم از اینا یه جایی ترمز خالی کردن مثلا بلاگ ف که چند وقت پیش یه دفعه یه حجمی از اطلاعاتش پرید این که کجا رفت و چی شد یه بار هم چون خود من از سال 88 تو اون بستر می نوشتم با مدیر سایت تماس گرفتم جواب داد اما خیلی با عصانیت و تحک امیز، پرشین بلاگ که از اون اغاز اوج کار بلاگ نویسی مسیر دوتا شد دات کام دا ای ار و این حرکات بسیار سلب اعتماد می کنن، ولی الحق و والنصاف میهن بلاگ با سرویس های مکمل مثل لنزور و اپارات و کلاپ عالی بود یعنی یه کمپلکس 360 عالی ، البته خوب اونم ظاهرا صرف و صلاح برای مدیرانش نداشت و ظاهرا وقت و حجم کاری ارزشش رو نداشت و بیشتر فیلمو و اپارات در اولیت بودن و یه دفعه مثل غول چراغ جادو غیب شد و این حجم محتوا که یقینا بخش بزرگی ازش و اقعا ارزشمند بودن رفتن که رفتن . خوب تا اینجا تاریخچه مختصر از محتوای ایرانی رو عرض کردم . به نظر من استراتژی حفظ محتوا باید مثل یاهو و گوگل باشه هر چند درسته ماموریت این وب سایت ها متفاوت هست اما قطعا این وب سایت ها به خصوص یاهو مشکلات و چالش هایی هم داشتن اما ارشیو و هویت و تاریخ وب سایت رو تحت هر شرایط تونستند حفظ کنن .

خلاصه اینکه زمانی شنیدم ویرگول اومد منم مثل هزاران فعال این حوزه یه حساب کاربری باز کردم و شنیدم موسسین اون از شهر اصفهان هستند. خوب طبعا این خودش یه نقطه قوت بود چون در این حوزه متخصص های اصفهان سهم بزرگی از این مسئله دارند و مهمتر بحث جوان و جوانگرایی این مسئله یکی دوباری تعامل با این مجموعه از طریق وب سایت داشتم به نظرم عقلانی رسیدن و تا جایی که زمانی که نگاهی به ساختار محتوایی و اصول فنی موتورهای جستجوگر این سایت انداختم از اول متوجه شدم استراتژی خوبی برای اول شدن در ایران هدف قرار دادن

ادامه این مسئله تا بعد ... دوستداران محتوای تجاری منتظر باشید

تولید محتوااموزش تولید محتوامحتوای سازمانیمحتوای تجاریوب کانتنت
پروفایل رسمی ویرگول حسین زینی وند استراتژیست کسب و کار و مربی کارگاه های عملی پرورش تاجر الکترونیک www.zeinivand.ir
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید