ویرگول
ورودثبت نام
زلان
زلان
خواندن ۱ دقیقه·۱ سال پیش

عروسک گردان

نامم را  صدا بزن، من ارباب تو هستم!
نامم را صدا بزن، من ارباب تو هستم!


به وقت غم

وبه هنگام ترس و خشم

همان دم که یاس وجودت را بلعیده

و سوال های بی چون، سرگردان و رها مانده

همان ساعت که چشم

از خوفِ صبحِ بی طلوع باز مانده

وهمان شب که تن

از جور مردمِ شهر رنجیده

در هر لحظه و هر کجا

بی هیچ تردید و با اشتیاق

سراغم بگیر

«نامم را صدا کن»

و نشانم را از میل باطن بپرس

که من

بی هیچ تعلل و با هر اتفاق

به هنگام لمسِ نسیم ویرانگر ِاحساس

از عمق وجود، با هر طعم و احتراق

دردهایت را تسکین می دهم

و تا هر وقت بخواهی در کنارت می مانم

مرا تکرار کن

و بخوانَم

تا از شیرهِ اراده ات سیراب گردم

و تا ابد در تو بمانم

«صدایم بزن... »

من؛ تا دروازه ی نیستی

«به بافتن رویاهایت وفادار می مانم»...


کاور آلبوم عروسک گردان
کاور آلبوم عروسک گردان



«عروسک‌گردان» ( Master of Puppets) نام یکی از ترانه‌های گروه متالیکا ست که در سال ۱۹۸۶ منتشر شده. این ترانه به خاطر طولانی بودن بخش‌های بدون کلامش شهرت داره که تقریباً ۳ دقیقه و نیم از مجموع زمان ترانه را شامل می‌شه. شعر این ترانه درباره اعتیاد هست که در اندک زمانی، کنترل انسان و زندگی رو به دست می گیره و مثل ارباب خیمه شب بازی، انسان رو هدایت می کنه. امیدوارم از شنیدن این موزیک لذت ببرین!


https://www.aparat.com/v/Njug2



متالیکاموسیقیراکمتالعروسک گردان
بسه دیگه پیش رفتن،خوش گذشت!
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید