ویرگول
ورودثبت نام
زلان
زلان
خواندن ۳ دقیقه·۱۸ ساعت پیش

فریکِ لوس و چرت

فریک

جای یک چیزایی تو نوجوونی خالیه. هالووین، خونه کنار جاده،اتاق تاریک، فضا، تجربه، خوش گذرونی بعد مدرسه. دلم میخواد برگردم ۸ سال پیش. همون روزایی که خفن بودن یکی درس خوندن تو سمپاد بود. دارم پیر میشم. چه آهنگ مزخرفی. حس نوستالژی داره. اگر چند بار دیگه گوش بدم میرم... نه کاری با خودم ندارم...آینده چی داره برامون جز اینکه بشه بخشی از گذشته و درباره ش حرف بزنیم.از بعضی چیزا باید دل بکنم. مثل شنیدن این آهنگ قبل اینکه خودمو از جایی پرت کنم. باید میرفتم. ولی کجا؟ الان که میدونم دارم چیکار میکنم؟ دلم میخواست میشدم یک نوجوون بی اعصاب با موهای بهم ریخته و چشای قرمز. ولی الان... با چشمای سیاه... خودمم از جایی پرت نمیکنم... چرا حرف نمیزنم؟ ته subway surf چی میخواستم؟ اینکه هیچ وقت تموم نشه؟ کی میخواست کمک کنه؟ چرت میگم.تجربه های جدید میخواد دلم.پرش از یک جای بلند شاید با یک طناب دور پام. چرت میگم.


Freak _ Surf Curse_ 2013

https://www.aparat.com/v/p033mo5



لوس
سردم میشه. بالشت رو میگیرم تو بغلم. میگه بده به من. با لحن کشداری میگم «نه» . میگه« خودتو لوس نکن». چرا؟ چی میشه اگر ناز کنم و لوس باشم؟ یکی دیگه میگه از آدمای لوس بدم میاد. منظورش منم؟ بهش میگم منظورت چیه؟میخواد بفهمم خودم. میگه لوس دیگه.آره... شاید دارم لوس میشم یکم... مثل همین جمله. مثل همین جمله که کشدار میگم « آره، دارم لوس میشم یکم»...




چرت

آدم میشم. آدم...؟ انسان لفظ بهتریه. بهتر نسبت به؟... ولم کن بابا.گره های ذهنیت حل میشن. همه چی هستم. هیچی. راهکار چاکرا قلبمه شاید. باید زنانگیمو زندگی کنم. چرت و پرت زیاد میگی، یعنی میگم.« چیز» دیگه برات، یعنی برام معنی نداره. چیز از نداشتن میاد. چیزای چیز.چیز به چیز. حتی صفت نداری. ندارم... به مامان میگم ته دنیا هیچی نیست. میگه اینا چیه میگی. بهش میگم... نه بهش نگفتم. دیر میرم. نمیرم. باورام روی کاغذ رنگی های طلایی و سفید تو هوا شناورن.مثل برف. مثل خودم. با یک فوت میرم اینور. با یک تف خیس میشم. ربطی نداره. دارم چرت و پرت میگم؟ کلمه ها...« خیلی خوب» زیاده.«خوب» بهتره. بهتر یعنی... مگه باید معنی همه چی رو بدونی؟ چرا ندونم... «ندونم». عجیبه... چرا نباید بدونم یعنی ندونم... نمیدونم یا ندونم... چقدر عجیبه ندونم. چقدر و خیلی لوسن. چقدرر از چقدددر لوس تر. خیییلیی از خیلی. خییللللییی خیلی لوس تر... میخوام به ثبات برسم. ربط نداره. خب که چی؟ کسی نمیفهمه چی نوشتی...مهم نیست. «سیال بودن ثبات میاره». پس میچرخم تا ببینم چی میشم. دیگه چی. هویت ثابته؟ اینا مال بچه های ۱۴،۱۵ ساله ست. بس کن. فکر کنم نه. حتی خودپنداره هم... دیگه چی... نِوروز مثل نوروز.«که» و« اصلا» کلمات نورزین. چقدر سطحی مینویسی. یکم جدی و پر بار. به چیزای جدی فکر کن. به... به چیزای مهم. چیزای مهم مثل... حال ندارم. چیز به چیز. میخوام به چیزای مسخره فکر کنم.تکسایی که می نویسی،مینویسم عمیق نیستن. یکم... فرمال تر... باید نیشمو ببندم. نیشمو، گنده، آشغال،.. لبخندمو، بزرگ، به درد نخور مثلا؟... آدم بودن سخته. سنگینه. عمیقه. میخوام عمقم اندازه پوست تخم مرغ باشه. پق شکستم... وقتی حرفام از قلبم میاد نوروزی میشم. خسته نشدی از چرت نوشتن؟ با منی؟بعضی وقتا احتیاج دارم به بیخودی نوشتن. چرت گفتن. چرت.چرت. این هفته لباسامو دادم رفت.چرت. از فکر کردن به آینده میترسم. دیگه... خودمو از جا دادن تو مغز مربعی کشیدم بیرون. دیگه... دیگه... همه چی هستم. بازم هیچی. تو شکمم پر از گل صورتیه.دیگه... احتیاج به چراغ قوه آدما دارم برای بیرون کشیدن منی که نمی تونم ببینم. دیگه... دیگه... خوشحالم... دیگه... همین. بسه چرت نوشتن.



لوسچرتبیخود
بسه دیگه پیش رفتن،خوش گذشت!
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید