ویرگول
ورودثبت نام
زینب ناعمی
زینب ناعمی
خواندن ۵ دقیقه·۴ سال پیش

دکلره مو فقط در 45 دقیقه (ویدیو+نمونه کار)

بهترین پودر دکلره
بهترین پودر دکلره


اگر مشتاق داشتن، موهایی دکلره بدون آسیب و زمان کم ، هستین ؛ بعد از خوندن مقاله می تونین با بهترین پودر دکلره آشنا بشین ؛ تا پایان مقاله با من همراه باشین.


اگر شما به‌عنوان یه آرایشگر یا فردی که می‌خواد موهای خودش رو بی‌رنگ کنه، باید بگم خیلی خوش‌شانس هستین، می‌خوام یک محصول خیلی خاص را پیشنهاد بدم؛ در این مقاله بهترین پودر دکلره در زمان 30 تا 35 دقیقه آماده میشه رو به شما معرفی می کنم.

پودر دکلره

پودر دکلره باعث بی‌رنگ شدن موها می‌شه و برای داشتن موهایی با تبدیل رنگ‌دانه‌های مو کمک می‌کند تا زودتر و بهتر تبدیل به رنگ دلخواه مون بشه.

ما برای رسوندن مو به حالت دلخواهمون و داشتن زیبایی صورت و استیل مناسب، به سراغ انجام دکلره یا تغییر رنگ‌دانه‌های مو می‌رویم؛ خصوصاً خانوم‌ها البته که آقایون هم به این کار روی آوردن.

مزایا و معایب پودر دکلره

مزایایی که به همراه داره این هست که پودر دکلره باعث می‌شه رنگ‌دانه‌های مو تیره به روشن تبدیل بشه. پودر دکلره باعث جوان‌سازی و زیبا شدن حالت صورت می‌شه.

خیلی از افراد برای تغییر حالت صورت شون به انجام دکلره روی میارن؛ ولی با این‌حال نگران سوزش مو، ریزش، خارش هستن و به‌طورکلی می‌ترسن که آسیبی به موهاشون برسه. ولی نگران این موضوعات نباشین؛ این محصول با وجود کیفیت بالا و خوبی که داره و بررسی تناسب موها با مواد تونسته یک محصول عالی و با کیفیت رو عرضه کنه.

بسیاری از افراد به دنبال یک پودر دکلره هستن تا از

  • آسیب‌دیدگی مو
  • دمچ شدن مو
  • ریزش مو
  • خشک شدن مو
  • خارش مو
  • وجود بو و تولید بخار و گاز

درامان باشن، تا به الان محصولی که تموم این خصوصیات رو داشته باشه، ساخته نشده ولی در این مقاله محصولی رو معرفی می‌کنم که با وجود نداشتن تموم این ضررها در عرض مدت 30 دقیقه، باعث تغییر رنگ‌دانه مو بشه.

پودر دکلره بیشتر برای چه موهایی استفاده میشه

برای انواع مو
برای انواع مو

ولی برای موهای پرکلاغی و کسانی که حنا کردن؛ میزان رسوندن موهاشون به حالت دکلره کم‌تر هست. این دو مدل مو فقط با 6 شماره روشن میشه ولی برای موهای دیگر به‌راحتی بلیچ میشه.

تقویت مو

نکاتی که باید بعد از انجام دکلره مو بدونین؛ از حرارت مستقیم، استفاده از شامپوهای مناسب با موی شما، استفاده از روغن‌های طبیعی برای تقویت ساقه مو و از شستن موهای خودتون با آب داغ خودداری کنین؛ این نکات، نکاتی بود که بعد از هر نوع استفاده از مواد دیگری هم، این موضوعات رو باید بدونین.

بهترین پودر دکلره

بهترین پودر دکلره
بهترین پودر دکلره


آموزش و یادگیری استفاده از زدن آن به مو هم خیلی مهم هست. یکی از ویژگی‌هایی که این پودر دکلره داره این هست که توسط خود استاد بیک ، آموزش‌داده ‌میشه تا بتونین به بهترین شکل آن رو انجام بدین و قیمت ویدیو آموزشی 550 هزار تومن هست و یک بار این مبلغ رو پرداخت میکنین.

معرفی بهترین پودر دکلره

خب رسیدیم به اصل مطلب باید بگم که این استاد یکی از بهترین افرادی هست که من می‌شناسم؛ استاد بیک با مشکلاتی که سر راهشون بود تونستن به موفقیتی که می‌خواستن برسن؛از افتخارات ایشون می تونم به موارد زیر اشاره کنم:

  • صاحب رکوردها
  • مدال‌ها
  • کتاب در زمینه آرایشگری و تدریس
  • پژوهشگر و محقق و متخصص به رنگ و بلیچ کردن مو

استاد بیک با زحمت‌هایی که کشیدن تونستن یک محصول بدون آسیب به مو و با سرعتی باورنکردنی رو به ثبت برسونن. موضوع مهمی که این محصول داره از یک‌بار شارژ ریباند مو به مرحله سفید می‌رسه و بعد به هر رنگی که تمایل آن رو داشتین و از کاتالوگ انتخاب کردین، می‌تونه به اون حالت برسه و ماندگاری آن هم بسیار از برندهای دیگه قابل مقایسه نیستش .

هزینه و مقدار مواد پودر دکلره

این لیست قیمت ها رو نوشتم که شما رو نسبت به مقدار و هزینه مواد پودر دکلره مطلع کنم .

لیست قیمت پودر دکلره
لیست قیمت پودر دکلره

نمونه کارهای پودر دکلره

نتیجه پک طلایی استاد بیک
نتیجه پک طلایی استاد بیک


نتیجه پک طلایی استاد بیک
نتیجه پک طلایی استاد بیک
نتیجه پک طلایی استاد بیک
نتیجه پک طلایی استاد بیک


ویدیو پک طلایی استاد بیک

https://www.aparat.com/v/vXIco


معرفی استاد بیک از زبان استفاده کنندگان این پودر دکلره

سلام من شیرین هستم از تبریز

به خاطر استفاده از پودر دکلره نامرغوب و حساس بودن موهام به مواد باعث شده بود خیلی بسوزد و پوست سرم داغ و ملتهب بشه و نمی توانستم از پودر دکلره استفاده کنم و همیشه باید برای رنگ کردن مو هایم اذیت می شدم. ولی خداروشکر با پودر دکلره استاد بیک آشنا شدم و الان بدون هیچ آسیبی به موهام و همون رنگی که آرزو شو داشتم رسیدم ممنون استاد.

سلام خسته نباشید مژگان از گرگان

همیشه برای رساندن موهای بلوندم به حالتی که می خواستم نمی شد و خیلی موهام، ضعیف و شکسته شده بود و همیشه باعث نگرانیم این بود که کچل بشم واقعاً خیلی دردناکه. ولی یک روز که به آرایشگاه رفتم دوستم از پودر دکلره استاد بیک استفاده کرده بود و اون هم مثل من این مشکلات را داشت؛ ولی از وقتی که از پودر دکلره استاد بیک خریده بود، خیلی موهاش شاداب تر و بدون هیچ آسیبی به حالتی که می خواست در اومده بود؛ من هم به سرعت به شماره استاد پیام دادم و سفارش دادم. الان من هم واقعاً به موضوع پی بردم و خوشحالم که به رنگی که می خواستم رسید.

سلام مهین از اصفهان

همیشه دوست داشتم موهام روشن‌تر بشه ولی با وجود پر رنگی و لایت موهام ناراحت بودم تا اینکه با پک طلایی استاد بیک آشنا شدم واقعاً یک دنیا ممنونم از ایشون. فکر نمی‌کردم یک روز موهام را این قدر روشن ببینم تا الان این قدر روشن نشده بود.

سلام نرگس از کرمان

با وجود تعریفی که از این پودر دکلره شنیدم رفتم اونو سفارش دادم ولی اصلن برای موهام مناسب نبود و نتیجه ای که می خواستم رو نداشت تا این که با جستجو کردن در اینترنت دیدم که اصلا من محصول اشتباهی رو به جای پک طلایی استاد بیک گرفته بودم خداروشکر با رفتن به پیج اینستا استاد و مطمئن شدن از محصول اون رو خریدم و الان به اون رنگی که می خواستم رسیدم بدون هیچ آسیبی.

سلام امید از رشت

من خیلی دوست داشتم که موهامو به رنگ خاکستری در بیارم ولی اصلا با وجود این پودر هایی که استفاده کردم به نتیجه ای که می خواستم نرسید ؛ولی بعد از آشنایی با پیج اینستا استاد بیک از این محصول خریدم و به رنگی که می خواستم رسید؛ ممنون استاد، واقعاً استادی برازنده و شایسته تون هست.


نتیجه گیری

خب دیدیم صحبت‌های دوستان رو با وجود این که خیلی از رنگ موهاشون ناراضی بودن و آسیب دیده بود، ولی با وجود استفاده از پک طلایی استاد بیک به نتیجه‌ای که می خواستن رسیدن.

پک طلایی استاد بیک با ویژگی‌هایی که در مورد وجود زمان کم، ماندگاری، بدون آسیب‌دیدگی، بدون بو و گازی که در هنگام مخلوط کردن با اکسیدان داره؛ می باشه.

اگر می‌خواهین که موهایی زیبا و بدون آسیب‌دیدگی داشته باشین منتظر شما هستم. در صورت مشاوره با شماره 0912011255 در تماس باشین و به سایت https://ostadbeyk.com برای خرید می تونین اقدام کنین. خوشحال می‌شوم نظرات خودتون را برامون بفرستین.




بهترین پودر دکلرهپودر دکلرهتقویت مومحصول پودر دکلره
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید