ویرگول
ورودثبت نام
zhiyarworld
zhiyarworld
خواندن ۵ دقیقه·۶ سال پیش

عشق خود را اینگونه ثابت کنید

بگویید دوستت دارم
بگویید دوستت دارم

شروع یک رابطه عاطفی همیشه از ساده‌ترین راه‌ها است اما نگه داشتن این رابطه در تعادل کار دشواری است و نیاز به توجه کافی طرفین به هم مثل روزهای اول را دارد. قطعاً وقتی کسی را دوست دارید، می خواهید این را بداند اما گاهی این عشق را نمی‌توان به راحتی گفت. وقتی شما می گویید “من عاشق تو هستم”، بسیاری از مردم آن را به عنوان یک کلیشه می گیرند، در هر رابطه عاطفی سوالات ذیل همواره پرسده می شود:

آیا دوستم دارد؟

چرا دیگر مثل روزهای اول رفتار نمی‌کند؟

و طرف مقابل همواره این پرسش‌ها را از خود دارند که چه کاری کنم که دوست داشتنم ثابت شود؟

اگر شما هم پرسش‌های بالا را در ذهن دارید و می‌خواهید به کسی ثابت کنید که از صمیم قلب دوستش دارید، این مقاله را دنبال کنید.

عشق از سه طریق ثابت می‌شود

عشق و دوست داشتن در ۳ مولفه خلاصه می‌شود و از همین  طریق می‌توانید عشق و محبت خود را ثابت کنید. هر سه راه اثبات عشق را می‌توان در یک جمله خلاصه کرد، از کوزه همان تراود که در اوست. انسان عاشق محبتش را کف دست می‌گیرد و به معشوق هدیه می‌کند.عشق از طریق کلام، رفتار و هدیه دادن قابل انتقال است اما این مولفه‌ها چه معنایی دارد و چگونه باید آنها را انجام داد تا عشق خود را ثابت کنیم.

اثبات عشق از طریق زبان که ساده‌ترین روش است شامل ارسال نامه به معشوقه، تشکر کردن، تعریف از تیپ و استایل، شنیدن سخنان آنها، انتقادپذیری، عذرخواهی به موقع و نوشتن شعر و متن ادبی و گفتن دوستت دارم است.

برای اثبات عشق در رفتار کافی است این موارد را رعایت کنید البته این مرحله کمی دشوار است و باید همیشه مراقب رفتارتان باشید. همیشه لبخند به لب داشتن، مهربان بودن، تقسیم کردن چیزهایی که دارید با او، صادق بودن، سورپرایز کردن، آشپزی کردن، اعتماد داشتن، تشویق آنها برای دستیابی به رویاهایشان و به موقع حضور داشتن روش های اثبات عشق در رفتار است البته خیلی از این موارد را بارها و بارها شنیده‌ایم اما شنیدن کافی نیست و طرف مقابل ما در رابطه عاطفی نیاز دارد که توجه و تلاش ما برای اجرای این روابط را ببیند.

یکی از راه های اثبات عشق، هدیه دادن است

سومین راه برای اثبات دوست داشتن هدیه دادن است. هدیه دادن از کارهای کم هزینه آغاز می شود مثل تهیه یک عکس دو نفر یا خرید گل تا کارهای پرهزینه مثل برنامه‌ریزی سفر عاشقانه، رفتن به کنسرت اما یکی از هدایایی که خانم‌ها به ان علاقه زیادی دارند و نوعی پس انداز هم محسوب می‌شود، خریدطلا و جواهر و سنگ‌ قیمتی برای آنها است.

خوب، شاید روز ولنتاین برای یک ماه دیگر نیست یا تا یک ماه دیگر خبری از هیچ مناسبت دو نفره‌ای نیست اما این به این معنی نیست که شما نباید برای عشق زندگیتان هدیه بخرید! شما باید تاریخ‌ها را بسازید. در واقع، از شما دعوت می‌کنیم که در این آزمایش به ما بپیوندید. طرح این است که هر روز برای یک ماه کامل عشق خود را به شریک زندگی خود نشان دهید و ببینید چه چیزی جادویی اتفاق می افتد. در اینجا لیستی از ۵۰ چیز که می توانید برای بیان عشق خود انجام دهید. در صورتی که همه چیز بین شما و شریک شما در حال حاضر خوب نیست یا اگر همه چیز در حال حاضر خوب است، این رابطه شما را تقویت می کند. به هر حال، هیچ چیز در این لیست گران نیست، بنابراین هیچ دلیلی وجود دارد که شانس خود را امتحان نکنید.

معجزه طلا و جواهر را برای همسرتان فراموش نکنید
معجزه طلا و جواهر را برای همسرتان فراموش نکنید
  • بعد از دوش گرفتن، “من عاشق تو هستم” را در بخار در آینه حمام بنویسید.
  • ماساژ پشت را با برخی از لوسیون های خوشبو انجام دهید.
  • برایش شعر بنویسید.
  • در حالی که در عموم، اعلام میکنم “من تو را دوست دارم، ماتیلدا!” (نه ماتیلدا، بلکه نام شریک شما).
  • یک CD با چند ترانه که به رابطه شما مرتبط است، به او هدیه دهید.
  • او را دعوت کنید برای یک شام دو نفره به یادماندنی
  • شگفت زده کردن او با دعوت به غذا در پارک و یا شاید به یک غذای کوچک در یک تعطیلات عاشقانه .
  • یک هدیه کوچک بر روی بالش خود قرار دهید: شکلات و یادداشتی که می گوید “عشق تو مثل شکلات، شیرین و خوشمزه است”.
  • یک آهنگ به او در رادیو اختصاص دهید و یک ایمیل برای او بفرستید.
  • یک وعده غذایی ویژه از غذاهای مورد علاقه شریک خود بخورید. موسیقی مورد علاقه خود را پخش کنید.
  • ارسال یک پیام متنی، کارت پستال یا ایمیل که می گوید “دوستت دارم”!
  • عکس او را در کیف پول خود بگذارید.
  • یک یادداشت عاشقانه را در ماشین خود بگذارید و روز او را به یک روز عالی تبدیل کند.
  • حروف نام خود را در یک درخت بچسبانید.
  • او را ببوسید.
  • فیلم رمانتیک را در سینما و کنار مردم ببینید.
  • پادشاه برای یک روز / ملکه برای یک روز. اعلام کنید که روز خاصی را صرفا به شریک زندگی خود اختصاص می‌دهید تا هر چه می‌خواهید انجام دهید. شاید با صبحانه در رختخواب بمانید.
  • خرید یک درخت و دعوت از شریک زندگی خود که این درخت نشان دهنده عشق بین هر دو که در طول سال‌ها رشد می‌کند.
  • در میان صحبت کردن درباره اینکه روزهای شما چگونه گذشت، حرف را غیر منتظره قطع کنید و بگویید «من چیز مهمی برای گفتن دارم. من عاشق تو هستم و سپس جمله آخرش را برای ادامه صحبت یادآوری کنید.
  • یک نامه دوست داشتنی قدیمی را بنویسید و آن را ایمیل کنید.
  • قبل از رفتن به یک مهمانی، با برخی از کلمات کد مخفی برای مکالمه تعیین کنید و به این ترتیب می‌توانید بدون آنکه کسی بفهمد به یکدیگر بگویید “من نمی توانم صبر کنم تا امشب تنها بمانم!”
  • یک هتل که دارای یک جکوزی است را پیدا کنید و آن را برای یک شب رزرو کنید.

معجزه طلا و جواهر را برای همسرتان فراموش نکنید

همه این کارها عالی و بی‌نظیر است و رابطه شما را تقویت می‌کند اما هیچوقت معجزه طلا و جواهر را برای همسرتان فراموش نکنید. در مناسبت‌های خاص و مهم با یک تکه طلا او را سورپرایز کنید. می توانید برای انتخاب طلا و جواهر خاص و سنگ قیمتی به گالری‌های معروف شهر مراجعه کنید اما پیشنهاد ما به شما این است که یک برند معروف را که با سلیقه همسرتان همخوانی دارد، انتخاب کرده و همیشه از آن خرید کنید.

پیدا کردن آخرین مدل‌های طلا کار چندان سختی نیست اما همسر شما را به وجد می‌آورد و انرژی حاصل از این هدیه در زندگیتان جاری خواهد شد.

برای هدیه دادن طلا نیز خلاقیت به خرج دید و با خودتان فکر نکنید چون هزینه کرده‌اید و طلا، جواهر و یاسنگ قیمتی تهیه کردید نیازی به رمانتیک بودن ندارید! بلکه باید هدیه خود را پس از یک شام عاشقانه یا در یک پیاده روی و پس از ابراز محبت تقدیم کنید.
عشقاثبات علاقه
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید