ویرگول
ورودثبت نام
Zizy
Zizy
خواندن ۲ دقیقه·۴ سال پیش

گوشی گشنگم،گشنگ گوشیم??

تو این روزا که گوشی بدبختمون،مثه آینه دق شده واسمون،ولی باز مجبوریم اون آینه دقو تحمل کنیم،گفتم یکم از مظلومیتشون بگم،شاید حقشون ادا شد?

گوشی قشنگ من،از صبح،با یک قیافه خیلی زیبا( وی صحبت مفت میفرماید)رو به رو میشه،تا شب روبه رو هست،و قراره که دوباره صبح،رو به رو خواهد شد،خواهد بشود،خواهد نشد،?اصن روبه رو بشه.این خوبه?

تو این روزا اگه دیگه نمیتونیم با عزیزامون راحت هوش بگذرونیم،اگه نمیتونیم راحت کارای روزمرمون رو انجام بدیم،اگه دیگه نمیتونیم راحت نفس بکشیم?...بدرک...ما گوشی داریممممم??...فک کردین من اهل ناله و غرم؟??معلومه که نه.من از وقتی که از گوشی سامسونگ استفاده میکنم( تخم مرغ تلاونگ؟سرویس بیست پارچه؟??)پاک کنم راحت تر پاک میکنه خودکارامو??.دقت نکردما،ولی شاید تلخی ته خیارامم رفته باشه??

بهرحال،زندگی تواین دوره،کرونا نها،کلا میگم،با گوشی ( فقط سامسونگ?)خیلی راحت تر شده.مثلا وقتی گرسنته،میری سر گوشی،دیگه گرسنت نیس??.یا مثلا وقتی چشمات بستس و از شدت خواب داری پس میفتی،(تحقیقات ثابت کرده که?)اشعه ای که از گوشی منشع پیدا میکنه و به چشم میخوره،خواب آلودگی رو ازبین میبره،طبق یه تحقیقات دیگه میگه درد رو هم ازبین میبره.یه تحقیقات خییییلییی قوی تری که کلا تموم معادلات همه دانشمندارو زیر سوال برده،میگه که اشعه های ساطعه از گوشی،اتم را ازبین میبرد و به وجود می آورد( نقیض جمله مزخرف:اتم بوجود نمیاید و از بین نمیرود،بلکه از شکلی به شکل دیگر تبدیل میشود?).اههههمم...آره،داشتم میگفتم.از گوشی خیلی کارا برمیاد...مورد داشتیم طرف پاش شکسته بوده،در حدی که دستشو نمیتونست دراز کنه(??)ولی چون گوشیش زنگ خورد(اضافه کنم گوشیش سامسونگ بود??)از جاش پاشد و تا گوشیش یورتمه رفت?.اصن یه روایت دیگه از حسنی میگه که:کره الاغ کدخدا...با گوشی میرفت تو کوچه ها??

اما امان از این گوشی جنس بدرد نخورا...میبینی مثلا از فاصله ۱۰۰ متری ،گوشیو پرت میکنی واسه دوستت،دوستت نمیتونه بگیره گوشیو،گوشی میفته؟...میشکنه?.اصن گوشی باید بشکنه؟?.حالا من که سامسونگ دارم اصلا گوشیم نمیشکنه.والا دروغ نگم یبار از روی اپن افتاد پایین،باور میکنین نشکست‌؟???.آره.داشتم میگفتم.پودر شد???????من که نمیدونم،شاید نوکیا ۰۰۱۱ بوده،من اشتباه فک کردم سامسونگ بوده??



روایتگر باشگوشیروایت گر باشروایتگرباش
میدونم خیلی خوب و بامزم،لازم نیس بروم بیارین??
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید