ویرگول
ورودثبت نام
زیبا
زیبا
خواندن ۲ دقیقه·۲ ماه پیش

باید دل رو به دریا داد

سلام از سه شنبه ی خنک مردادماه

سه شنبه ای که ادایی شده و ادای پاییز و درمیاره و خب راضی ام ازش

امروز صبح مدیرمالیمون منو دید و گفت اگه من یه روز ببینم که فلانی میخنده (منو میگفت) برای همتون بستنی میگیرم.

همون موقع من خندیدم و یکی دونفر که اونجا بودن گفتن ااا خانم فلانی خندید...

خلاصه که بعد ناهار دیدم یکی از بچه های مالی با 40-50 تا بستنی اومد و رفت پیش مدیرمالی .بعد اومد و اول به من تعارف کرد

کلی روزم و ساخت

بعد جالبه روز اول کاریم من فکر کردم این از من خوشش نمیاد

دو روز گذشت و دیدم بنده ی خدا خیلی هوای همه رو داره و آدم خوبیه.

ناراحتم از اینکه سریع قضاوتش کردم.

واقعا چیه این آدمیزاد آخه؟؟

هی ادعامون میشه که من میفهمم و حسم قویه و ....

آخرش هم میفهمی که هیچی نمیفهمی...

اینجا هر روز ظهر اسنپ برامون نون سنگگ تازه میاره.

و من عنان از دست میدم و میرم 4 تا کف دست نون تازه برای خودم برمیدارم. رسما به دوران نون خالی خوری برگشتم .

یعنی میتونم یکسال لب به پلو نزنم ولی امان از نون ...نون تازه ...

با بدبختی گشتم و یه سالن برای ناخن نزدیک اینجا پیدا کردم.

قدرت خدا ده تا سالن نزدیک اینجا و خونه زنگ زدم و هیچکدوم وقت نداشتن. امیدوارم پر روزی باشن همشون.

باید یکی هم بگم بیام آیفون خونه رو درست کنه.

فردا هم برم لاستیکهای ماشین و عوض کنم.

5شنبه رو هم مرخصی گرفتم که برم ماشین و ببرم تعمیرگاه،

جمعه هم سالگرد دایی جان هست و باید از 5شنبه بریم اونجا .

یکساله که میخوام لاک قرمز بزنم و نمیشه .

دقیقا از پارسال همین موقع که داییم فوت کرد. دوماه بعدش بابا فوت کرد و دیگه تا مدتها اصلا دلم هیچی نمیخواست .

یعنی هربار یه چیزی شده که نشده.دفعه قبل دیگه رفتم و گفتم این بار میخوام لاک قرمز بزنم، با فایزه رفته بودم .گفت مگه نمیخوای بری برای مصاحبه؟ گفتم اره .گفت فرنچ کن .

درست میگفت ولی حرص خوردم.

برم ببینم بجز قرمز چه رنگی و انتخاب میکنم.

لاک قرمزبستنیتابستونمصاحبه
کارآفرینی که به تازگی کارمند شده سینگل مام
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید