ویرگول
ورودثبت نام
برای رتبه زیر 100
برای رتبه زیر 100
خواندن ۲ دقیقه·۹ ماه پیش

معرفی بهترین پکیج آموزش ریاضی دهم

من سال ها در کنار کار مشاوره تحصیلی، ریاضی هم تدریس کردم، هم توی مدرسه و هم توی آموزشگاه. از ریاضی هفتم تا ریاضیات کنکور رو درس دادم. تجربه من میگه سخت ترین دوره آموزش ریاضی توی پایه دهم متوسطه دوم اتفاق می افته. فرقی نداره چه رشته‌ای باشه، دانش آموز پایه دهم با یادگیری ریاضی با چالش مواجه میشه.

چند تا دلیل محکمه پسند برای این حرف دارم:

  • اول اینکه اکثر بچه ها پایه ضعیفی توی ریاضی دارن. متاسفانه روش تدریس ریاضی توی پایه های پایین با اشکلات جدی مواجه هستن. دانش آموز وقتی وارد دبیرستان میشه حتی مخرج مشترک گرفتن رو هم درست یاد نگرفته.
  • دوم؛ شما وقتی توی یادگیری چیزی به مشکل بر می خوری کلا شوق به یاد گرفتن اون موضوع رو از دست میدی و این طبیعیه. چون کسی نیست که راه جدیدی بهت یاد بده، شما همون مسیر رو دوباره و دوباره میری و هر بار به بن بست می خوری؛ خستگی و ناامیدی از یادگیری باعث می شه اشتیاق و انگیزه شما روز به روز کمتر بشه.
  • سوم؛ جنس موضوعات، حجم مطالب درسی و سطح مباحث درسی تغییر کرده و میشه گفت خیلی سخت تر از قبل شده، از طرفی دانش آموز توی شرایطی با این مطالب مواجه میشه که پایه درسی جالبی نداره و همین موضوع در کنار موارد بالا باعث میشه با یادگیری مطالب ریاضی دهم با چالش مواجه بشین.
  • حالا برای حل این مشکل چیکار باید کرد؟! من توی مشاوره هام همیشه سعی می کنم به دانش آموزا این انگیزه رو بدم که توی کلاس درس اعتماد به نفس بالا برای شرکت در کلاسی داشته باشن. ولی خیلی زیاد مورد دیدم که اساسا روش تدریس معلم ریاضی پایه دهم هم با اشکالات زیادی همراه بوده.
  • این جور مواقع تنها راه حل پیشنهاد پکیج آموزشی مناسب با وضعیت درسی دانش آموزه. بهترین پکیج آموزشی برای تدریس ریاضی دهم باید بر اساس چارچوب و فصل بندی کتاب درسی باشه. ترتیب مباحث در فرآیند آموزش ریاضی خیلی مهمه.
  • یک پکیج آموزشی مناسب، تمام مفاهیم و تعاریف ریاضی رو به صورت کاملا تشریحی آموزش میده، مثال زیاد حل می کنه، جمع بندی و خلاصه مطالب داره و از همه مهم ترین تمام نکته های کنکوری و تکنیک های حل تست رو آموزش میده.
  • بهترین نوع پکیج آموزشی، پکیج های ویدیویی هستن. من تقریبا همه آموزش های ویدیویی ریاضی دهم رو که موسسات مختلف ارائه کردن دیدم. از نظر من بهترین روش آموزشی رو پکیج زیر 100 سنجش ارائه کرده.
  • کامل، بدون حاشیه، ساده و شیوا، با بیان قابل فهم و بدون اضافه کاری و اداهای تبلیغاتی، هر چیزی که لازمه رو گفته و به نظر من کسی که از این پکیج استفاده می کنه دیگه احتیاج به هیچ منبعی نداره.
آموزش ریاضیدانش آموزتدریس ریاضی دهمریاضی دهم
معرفی مباحث مهم کنکوری و بهترین منابع آموزشی دروس دبیرستان و کنکور
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید