ویرگول
ورودثبت نام
hassan.mortaza
hassan.mortaza
خواندن ۲ دقیقه·۳ سال پیش

یکی از دلایل ضعیف بودن برق ماشین

به نام خدا


سلام دوستان وقت همگی بخیر

میخواستم یک تجربه راجع به ضعف برق ماشینم که یه پژو ۴۰۵ مدل ۸۳ هست بگم.

من برای ماشینم شیشه های برقی عقب نصب کرده بودم با پاور ویندوز منتها به کندی کار میکرد و گیر می‌کرد هر جا بردم گفتم باید تقویت نصب بشه که منجر به حذف پاور ویندوز می‌شد که نمی‌خواستم و اصلا یکی از دلایل اصلی برقی کردن شیشه های عقب ماشینم پاور ویندوز بود تا یه وقت یادم رفت باز نمونه.

با یه مشکل برقی مواجه شدم ماشین دیر استارت میخورد وقتی ضبط روشن بود نور بالا میزدم به خاطر جریان کشی ضبط دو سه ثانیه قطع می‌شد و موقع جریان کشی و مثلا زدن کولر چراغ ها قشنگ محسوس چند لحظه ضعیف می‌شد.

من برای ماشینم شیشه های برقی عقب نصب کرده بودم با پاور ویندوز منتها به کندی کار میکرد و گیر می‌کرد هر جا بردم گفتم باید تقویت نصب بشه که منجر به حذف پاور ویندوز می‌شد که نمی‌خواستم و اصلا یکی از دلایل اصلی برقی کردن شیشه های عقب ماشینم پاور ویندوز بود تا یه وقت یادم رفت باز نمونه. با یه مشکل برقی مواجه شدم ماشین دیر استارت میخورد وقتی ضبط روشن بود نور بالا میزدم به خاطر جریان کشی ضبط دو سه ثانیه قطع می‌شد و موقع جریان کشی چراغ ها قشنگ یکی دو ثانیه ضعیف می‌شد.

در این مواقع معمولا میرن سراغ باطری و دینام اما یه قطعه دیگه هم هست که نمی‌دونستم آنقدر تاثیر داره عوض کردم درست شد یعنی تأخیر استارت تا حالا که بر طرف شده ضبط درست شد سرعت و بالا رفتن شیشه ها درست شد دیگه با دکمه ها موقع روشن بودن ماشین گیر نمی‌کنه.اون قطعه جعبه فیوز بغل باطری یا بعد از باطری هست که زیر کاپوت هست برق رو ضعیف میداد و بغل یکی از فیوزهای اصلی یه ذره ذوب شده بود عکسش رو این زیر میزارم ببینید این قطعه رو عوض کردم درست شد.

جعبه فیوز بغل باطری پژو ۴۰۵
جعبه فیوز بغل باطری پژو ۴۰۵

فیوزش به این روز افتاده بود:

سوختن فیوز جعبه فیوز بغل باطری پژو ۴۰۵
سوختن فیوز جعبه فیوز بغل باطری پژو ۴۰۵


امیدوارم به دردتون بخوره.



برق ماشینضعف برق ماشینپژو 405جعبه فیوزجعبه فیوز بغل باطری
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید