ویرگول
ورودثبت نام
زد مدیا
زد مدیا
خواندن ۸ دقیقه·۳ سال پیش

راندا برن و کتاب راز

به عنوان اولین بخش بهتر است تا نویسنده این کتاب را به شما معرفی کنیم و بررسی کنیم که چگونه راندا برن توسط این کتاب مهم را به نگارش دربیاورد.

کتاب راز
کتاب راز

در حقیقت باید گفت که راندا برن یک فرد استرالیایی است که در سال ۲۰۰۷ از سوی مجله فوربس نیز به عنوان یکی از ۱۰۰ نفر تاثیرگذار در دنیا انتخاب شد. بی شک مهم ترین دلیل شهرت و محبوبیت راندا برن به خاطر نگارش کتاب راز است.
پیش از نوشتن این کتاب راندا زندگی سختی داشت و در روزهایی که پدر خود را از دست داده بود، دخترش به او کتابی هدیه می دهد که ۱۰۰ سال قدمت دارد. کتابی که راندا از دخترش هدیه می گیرد اسمش علم چگونه ثروتمند شدن است و در آن بیان می شود که چگونه ذهنیت و افکار شما می تواند بر روی مسیر زندگی شما تاثیر بگذارد.
همین موضوع باعث می شود تا جرقه های ذهنی تازه ای در ذهن راندا به وجود بیاورد. پس از خواندن این کتاب است که راندا تحقیقات بیشتر انجام داده و متوجه می شود که بسیاری از افراد مشهور و ثروتمند دنیا به رازی بسیار مهم پی برده اند و در حقیقت توانستند که با این راز، مسیر موفقیت را طی کرده و به هدف خود دست پیدا کنند.
آشنایی با این موضوع باعث شد تا در نهایت راندا برن اقدام به نگارش تمامی دانسته های خود در یک کتاب کرده و در نهایت کتاب راز را به وجود بیاورد. این کتاب در مدت زمان کوتاهی توانست طرفداران بسیار زیادی در سراسر دنیا پیدا کرده و سرلوحه زندگی بسیاری از افراد قرار بگیرد.

کتاب راز
کتاب راز

محوریت این کتاب قانون جذب بوده و در واقع خوانندگان این کتاب متوجه می شوند که می توانند با استفاده از قانون جذب ،مسیر پیشرفت خود را با سرعت بسیار زیادی طی کرده و در نهایت به اهداف و آروزهای خود دست پیدا کنند.

نظرات افراد خارجی درباره کتاب راز:

در حالی که مثبت اندیشی و اعتقاد به خود / سلامتی / خوشبختی / اهداف / و رویاها واقعاً مهم هستند ، من کاملاً از این کتاب عصبانی شدم. به طور خلاصه ، تمرکز بر "فکر کردن" در مورد چیزی است که به طور مداوم و پرشور به اندازه کافی انجام می شود تا آن چیز مورد نظر را به ثمر برساند. این درست مثل این است که به یک خانواده گرسنه در یک کشور جهان سوم بگوییم که درباره غذا به اندازه کافی فکر کنند و جهان آن را تأمین کند.
من این را حدود 10 سال پیش هنگام انتشار برای اولین بار منتشر کردم. جالب بود اما من آن را کنار گذاشتم و تا همین اواخر دوباره به آن فکر نمی کردم. طی ده سال گذشته تغییرات زیادی در زندگی من اتفاق افتاد. پدرم دچار بیماری طولانی شد و از دنیا رفت. مادرم بیمار بوده است. من هم بیمار شدم ، فکر می کنم ناشی از استرس باشد. این وقایع قطعاً زندگی را تغییر می داد. کتاب را دیدم و تصمیم گرفتم دوباره آن را بخوانم. فکر می کنم در مرحله ای از زندگی ام بودم که واقعاً می توانم قدر این کتاب را بیشتر بدانم. صادقانه می توانم بگویم که تأثیر قابل توجهی در نحوه زندگی من داشته است. من الان کتاب دیگری از این مجموعه را می خوانم و هر روز از آن استفاده می کنم. من از همیشه خوشحال ترم. من این کتابها را بسیار توصیه می کنم.
نسخه فیلم را از نتفلیکس تماشا کرد و فکر کرد که این کتاب بیشتر به قانون جذب خواهد پرداخت. به نظر می رسد کل حق رای دادن چیزی بیش از یک کمپین بازاریابی درخشان نیست. من قطعاً آن را به آنها خواهم داد. پس از کتاب ، تنها چیزی که برای من باقی مانده بود این درک غم انگیز بود که قانون جذب در واقع همین است: یک تغییر عرفانی برای طمع. اگر فقط به اندازه کافی در چیزهای مادی و براق مورد نظر خود تمرکز کنید ، آنها به طرز جادویی و بدون زحمت جذب شما می شوند ... به نوعی!
من سالها خواندن این کتاب را به تعویق انداختم ، متقاعد شدم که هیچ "رازی" وجود ندارد ، اما احتمالاً چیزی است که در کتاب مقدس آمده است. من در مورد مورد دوم درست گفتم ، اما اشتباه کردم که در خواندن آن به تأخیر افتادم. همانطور که می خواندم ، از جایی که پیام در کتاب مقدس نیز ضبط شده است ، یادداشت می کردم. این یک روش شگفت انگیز برای تقویت آنچه من می شناختم و متقاعد کردن من برای انجام کار بهتر در زمینه زندگی در کتاب مقدس بود. من به این نیاز داشتم و اکنون بهترین زمان برای غواصی و پذیرفتن این یادآوری بود که زندگی من مشارکت من را از دست داده است. من فقط یک خواننده بوده ام و نه یک عامل. مسیح مرا صدا می کرد که "فقط ایمان بیاورم" و او Rhonda Byrne و "The Secret" را فرستاد تا مرا از خواب غرق کند و آتش من را برای یک زندگی فراوان دوباره زنده کند. من پیام را رسا و واضح دریافت کردم. و من سپاسگزارم
این راز زندگی من را در عرض 3 روز تغییر داد ، از اینكه كاملاً با منفی درمورد کارتهایی كه زندگی به من تعامل می كرد درگیر شد ، به ایمان به خودم تبدیل شدم ، مثبت و كاملی داشتم. من همیشه می دانستم که زندگی بیشتر برای من در انتظار است ، من فقط نمی فهمیدم چه چیزی. امروز که اینجا می نشینم ، این دومین بار در زندگی من است که از ثروت به فقیر خاک تبدیل می شوم. این بار ناکامی من را از نظر معنوی وارد حالت کاملاً مخربی کرد. چگونه بهبود می یابم این سوال بود که چگونه می توانم خودم را از این وضعیت نابسامان خارج کنم. من راز را خواندم ، و این را بدون تردید می توانم به شما بگویم ، شکست فقط در ذهن است. من احساس می کنم آماده هستم تا دنیا را تحویل بگیرم و آنچه را که از آن من است جمع آوری کنم !!!

آیا کتاب راز ارزش خواندن دارد؟

وقتی من برای اولین بار خواندن کتاب راز را شروع کردم ، صادقانه فکر کردم که این یک ماده غذایی و اتلاف وقت و پول من است. من با انتظار از آنچه فکر می کردم کتاب درباره آن است و سبک نوشتاری که باید انتظار داشته باشم شروع کردم. وقتی من در ابتدا با دیدگاه یکی از نویسندگان در کتاب مخالف بودم و زندگی شخصی دیگری را با تحقیق دقیق مورد مطالعه قرار می دادم ، تقریباً مطالعه را متوقف کردم ، اما تصمیم گرفتم که به هر حال مطالعه را ادامه دهم. من تصمیم عاقلانه ای گرفتم که.

کتاب راز
کتاب راز

من قبلاً در مورد قانون جذب شنیده بودم ، اما هرگز وقت نگذاشتم که معنای واقعی آن را بررسی کنم. همانطور که کتاب گشوده شد و شروع به کشف "راز" کرد ، و اینکه چگونه بلافاصله آن را در زندگی خود به کار گرفتم ، به خودم اجازه دادم در دریافت هر نوع بینشی که برای کمک به من در غلبه بر چندین دشواری در زندگی ام وجود دارد ، باز باشم. کیفیت زندگی به طور کلی

در اواسط کتاب راز ، من تصمیم گرفتم برخی از تکنیک هایی را که مختصراً از طریق متن شرح داده شده بودند ، تمرین کنم تا فقط آنها را امتحان کنم. طی 3 هفته گذشته در وسط کمرم درد داشته ام. من حتی اخیراً برای تخفیف علائمم که فقط به طور موقت کار می کرد ، به یک متخصص عمل جراحی مراجعه کرده بودم. لحظه ای که سعی کردم تکنیک بستن چشمانم ، به وضوح ذهنم و صحبت در مورد اعتماد به نفس و بهبود چیزی تغییر کند. من نمی فهمیدم که درد وسط درد خود که هفته ها بود تجربه می کردم ، از بین رفته بود تا اینکه حدود 5-10 دقیقه بعد که من برای کشش متوقف شدم ، از بین رفتم. من یک وبلاگ نویس نیستم ، کتابهای رایگان یا هیچ نوع غرامت برای این یا هر نقدی که می نویسم دریافت نمی کنم. من همچنین معمولاً یکی هستم که ادعاهای فوری در مورد تأثیرات معجزه آسایی را که فقط از خواندن متن یا گفتن یک شعار رخ می دهد ، برطرف می کنم ، بنابراین هنگامی که به شما می گویم درد من ترک شده و از زمانی که به نوعی شوکه شده ام برنگشته است. من هنوز مخفیانه می دانم که چه زمانی درد دوباره ظاهر می شود ، اما با تداوم اعمال قانون به شدت شک دارم که چنین شود. از همان لحظه فهمیدم که آیا این کار به همین آسانی است ، پس می دانم زندگی یکسان خواهد بود وقتی که آن را در همه زمینه های زندگی خود اعمال می کنم.

با پایان کتاب و وصیت نامه شخصی خودم ، من گرفتار شدم. این کتاب تغییر دهنده زندگی است و می بینم که چرا میلیون ها و میلیون ها نسخه در سراسر جهان فروخته است. اگر درخواست کنید و ایمان داشته باشید واقعاً جواب می دهد. بعد از پیش نمایش The Power و The Magic ، قصد دارم آن دو را نیز بخوانم. این کتاب به راحتی به یکی از کتاب های مورد علاقه من در همه زمان ها تبدیل شده است و من آن را اکیداً توصیه می کنم. فقط امتحانش کن. چه چیزی رو مجبوری از دست بدی؟

داستان نگارش کتاب راز

پس از این که راندا برن با مطالعه کتاب علم ثروتمند شدن توانست مفهوم قانون جذب جهان را بفهمد و با آن آشنا شود، اقدام به نگارش کتاب راز کرد. این کتاب نشان می دهد که چگونه قانون جذب در راستا پیشرفت و رسیدن به خواسته ها به شما کمک می کند. پس از انتشار این کتاب شاهد محبوبیت فوق العاده این مجموعه در سراسر جهان بودیم و مترجمان بسیار زیادی در سراسر جهان اقدام به ترجمه این کتاب کردند. در حال حاضر نکته ای که باید بدانید این است که کتاب راز به بیش از ۴۴ زبان زنده دنیا ترجمه شده و بیش از ۲۱ میلیون نسخه نیز از آن فروخته شده است و همین آمارها نشان می دهد که چگونه این کتاب توانسته به محبوبیت فوق العاده ای دست پیدا کند. مطمئن باید این کتاب را به عنوان یکی از مهم ترین و پرفروش ترین کتاب های سال های اخیر بنامیم که توانست نه تنها در بین کشورهای انگلیسی زبان، بلکه حتی در کشورهای در حال توسعه و حتی توسعه نیافته نیز جایگاه ویژه ای بدست بیاورد.

کتاب رازراندا برنقانون جذبرازکتاب
یک رسانه کوچیک :)
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید