ویرگول
ورودثبت نام
دلنوشته های ری را
دلنوشته های ری را
خواندن ۳ دقیقه·۱۳ روز پیش

تمام سعی من برای زندگی سالم تو دهه پنجاه زندگیم

سالها پیش وقتی کوچیک بودم درست مثل خیلی از آدمهای اطرافم همیشه فکر میکردم کسی که مثلا پنجاه سال به بالا باشه دیگه واقعا باید خیلی پیر و داغون باشه .. خوب البته خیلی از اون تیپ آدمها هم همینطور بودن اطرافم .. فامیل یا دوستان و اینا و این تیپ فکری خیلی رایج بود .. بزودی میشم پنجاه و شش یعنی اول آذر که میاد من فقط چهار سال می مونه به شصت برسم .. اما خودم اصلا این حس رو ندارم . خوب من تیپیکال پنجاه ساله به بالا هم نیستم . زنی بسیار فعالم . ورزشکارم .. سالم غذا میخورم و روحیه خیلی خوبی هم دارم همیشه آدمهایی که سعی میکردن سن و سالم رو خدس بزنن نمیتونستن همون اولش بفهمن دقیقا جند سالمه و این جالب بود اما منم اون آدمی نیستم که سنم رو بقول معروف قایم کنم . بحث سن و سال خیلی بالاست و موارد زیادی درش هست که تو این نوشته کوتاه من واقعا نمیگنجه اما باور من اینه که خیلی از آدمها از بیان سن واقعی شون ترس و واهمه و اکراه دارند چون بقول معروف مرتب قضاوت میشن یا ازشون یه طورایی خواسته میشه خاص برخورد کنند یا رفتار کنند . اما من به شخصه اصلا به حرف کسی تو زندگیم اهمیت ندادم و نمیدم و نمیگذارم کسی برام خط مشخص کنه و بقول معروف مجبور کنم خودمو که هر چی اون میگه رفتار کنم . شاید همین رفتارهامه که منو خیلی آدم بی حال و خوصله سر بری نشون نمیده . سالم خوری کاری هست که من سالهاست انجام میدم و شده روش زندگیم .. یعنی تا میتونم سعی میکنم غذاهای تازه و سالم تهیه کنم . در ضمن تا میتونم سعی میکنم رعایت کنم مثلا قند مصنوعی مصرف نکنم . مصرف سیگار و الکل و دیگر مواد مخدر که اصلا و ابدا . طبعا تو این سبک زندگی که دارم خیلی بندرت میتونم تو خیلی جمع ها باشم چون بیشتر جاها مصرف الکل انجام میشه مثلا تو پارتی ها یا کلاب ها اما من خوب اون کار ها رو ندارم . بدن من به شدت به غذای سالم عادت کرده و اگه یه بار مثلا بخوام غذای آت آشغال مصرف کنم سریع واکنش نشون میده . خیلی سال پیش به مدت هفت سال خام گیاه خواری صد درصد کردم که واقعا برای هر کسی اون روش نیست . بیماری خاصی نداشتم اما دوست داشتم ببینم تا چه مرزی میتونم ادامه بدم . الان دیگه خام گیاه خواری نمیکنم اما سالم خوری اون رویه روی رفتار و مصرف غذا خیلی روم مونده در ضمن خیلی هم یاد گرفتم در مورد ش . در کنار این خام گیاه خواری ها که قبلا زیاد انجام دادم واتر فست هم زیاد میکنم . اونم خیلی خوبه البته اگه واتر فست کنم دیگه باشگاه اون روز نمیرم . چون بدنم باید انرژی داشته باشه تا بتونه پاکسازی کنه . این موارد رو دوست داشتم بنویسم دلم میخواد بیشتر از اینها در مورد سبک زندگیم یا موارد مختلف در مورد سن و سال افراد تو دهه های پنجاه و شصت سالگی شون بدونم و یا بنویسم . امیدوارم براتون جالب بوده باشه . مرسی که تا اینجا خواندید . تا بعد

سبک زندگی
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید