ویرگول
ورودثبت نام
زهره ترقوئی | Zohreh Targhoei
زهره ترقوئی | Zohreh Targhoei
خواندن ۲ دقیقه·۶ ماه پیش

شخصیت شناسی با لایک و سیو اینستاگرام

برای من مدت‌هاست ثابت شده که میشه بخشی از شخصیت و دغدغه فرد رو از طریق پست‌هایی که لایک و ذخیره می‌کنه توی اینستاگرام شناسایی کرد اما هنوز هم افراد بسیاری این رو انکار می‌کنن و به سخره می‌گیرن، اینجا من قصد دارم بخشی از پست‌هایی که لایک و ذخیره کردم رو توی چند تا اسکرین شات نشون بدم تا شما بتونین بخشی از شخصیت منو بشناسین، تقریبا یکی دو سالی میشه که دارم سعی می‌کنم هیچ پستی رو لایک نکنم و کامنت نذارم پست‌های پایین مربوط به پیج من از یکسال پیش هستن

لایک شده‌ها

همونطور که توی این عکس‌ها مشخص هست من اون زمان هنوز هم علاقه زیادی به مصرف‌گرایی داشتم، آرزوی لوازم التحریر بزرگ و اتاق خوشگل و میز و کمد خودم، آرزوی داشتن یه کمد پر از لباس یا یه خونه پر زرق و برق و در عین حال مینیمال در کنار کلی پست متفرقه و مثلا سرگرم کننده چیزی هست که از این تصاویر برداشت میشه، در کنار اینها علاقه بیش از اندازه من به انواع هنرها و آرزوی یاد گرفتن اینها برای روزی که دیگه تحت سلطه پدر و مادر نالایقم نباشم بخشی از ناخودآگاه ذهنم در زمان لایک این پست‌ها بودن

ذخیره شده‌ها

و این ها هم سیو مسیج من هستن، پست‌هایی که ذخیره‌شون کردم برای روزی که بتونم هنر یاد بگیرم به طرز مشخصی سعی کردم از تمام رویاهای مادی‌گرایانه دور بشم و دیگه خونه، ماشین، لباس، کوفت و زهرمار دنبال نکنم فکر می‌کنم هنر و علم دو بال پرواز هر انسانی هستن البته بیشتر ترجیح می‌دادم یک دانشمند باشم کسی که مرزهای علم رو جابجا می‌کنه و باعث کمک به بشریت میشه اما حالا که نشد همین غرق شدن تو دنیای هنر هم کافیه برای رها شدن من!!!

شما چه برداشتی از پست‌های من دارین؟

پ.ن: اینقدر عادت نکردم پست‌های کوتاه بنویسم و همیشه بالای ۲ هزار کلمه نوشتم که احساس می‌کنم یه کار عجیب غریب دارم انجام میدم الان!!😂

پست شماره ۹۹ / ۳۱۹ کلمه

تاریخ ۲۲ اسفند ۱۴۰۲

سایت ویرگول

لایکاسکرین شاتعجیب غریبپدر مادراینستاگرام
هیچ مطلبی بی‌هدف نوشته نشده، با خوندن هر مقاله به اعماق ذهن و مغز من سفر می‌کنی و در مسیر شکافت و بررسی احساسات و دغدغه‌هام سهیم می‌شی پس با دقت بخون!!
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید