ویرگول
ورودثبت نام
زهره ترقوئی | Zohreh Targhoei
زهره ترقوئی | Zohreh Targhoei
خواندن ۱ دقیقه·۱ سال پیش

لیست "آرزوهای هنری" من

اینجا فهرستی از آموزش‌های هنری محبوبم رو جمع می‌کنم، تو کل زندگیم عاشق یادگیری بودم، بیشتر از تفریح کردن، بیشتر از لباس خریدن، بیشتر از خوش گذرونی‌های گذرا، بزرگترین تفریح زندگیم آموزش دیدن و مخصوصا آموزش‌های هنری بودن، به خصوص بعد از آشنایی با اینستاگرام اینقدر هنرهای مختلفی رو دیدم که تصور یاد گرفتنشون هم منو دیوونه می‌کنه، حالا، اینجا مهمترین هنرهایی که دوست دارم یاد بگیرم رو فهرست می‌کنم به امید روزی که شهریه‌شون رو بدست بیارم و این‌ کارها رو شروع کنم. در حقیقت آرزوم اینه که با هنرهایی که بلدم بتونم پولی به جیب بزنم و اون پول رو دوباره توی هنر سرمایه گذاری کنم

شماره ۱: panizsahraeii.art

آموزش اسکچ و طراحی

آیدی پیج
آیدی پیج
نمونه کار پیج
نمونه کار پیج

?????????????????

شماره ۲: art_hdye

آموزش اسکچ و طراحی

آیدی پیچ
آیدی پیچ
نمونه کار پیج
نمونه کار پیج

?????????????????

شماره ۳: mahzad_art_painting_

آموزش نقاشی رئال روی سفال

آیدی پیج
آیدی پیج
نمونه کار پیج
نمونه کار پیج

?????????????????

شماره ۴: art_parand

آموزش آبرنگ و طراحی

آیدی پیج
آیدی پیج
نمونه کار پیج
نمونه کار پیج

?????????????????

شماره ۵: artworkazadeh

آموزش نقاشی انیمه

آیدی پیج
آیدی پیج
نمونه کار پیج
نمونه کار پیج

?????????????????

شماره ۶: artclub_arita

آموزش نقاشی روی پارچه

آیدی پیج
آیدی پیج
نمونه کار پیج
نمونه کار پیج

?????????????????

شماره ۷: magnoliya.art

آموزش دفتر گلدوزی

آیدی پیج
آیدی پیج
نمونه کار پیج
نمونه کار پیج

?????????????????

شماره ۸: gallery_golabi_art

آموزش سرامیک سازی

آیدی پیج
آیدی پیج
نمونه کار پیج
نمونه کار پیج

?????????????????

شماره ۹: choco_maah

آموزش شکلات دست ساز

آیدی پیج
آیدی پیج
نمونه کار پیج
نمونه کار پیج

?????????????????

اینها آموزش‌های هنری محبوب و مورد انتظار من هستن که خیلی دوست دارم پولی جمع کنم و برم یاد بگیرم، این آموزش‌ها رو خیلی دوست دارم، هنر روح آدمی رو نوازش میده و این مرهم تموم زخم‌های منه، به امید روزی که به آرزوهامون برسیم.

? پست شماره ۲۳ / ۲۷۴ کلمه
? تاریخ ۱ شهریور ۱۴۰۲
?سایت ویرگول

هنریکاراینستاگراماسکچآموزش هنری
هیچ مطلبی بی‌هدف نوشته نشده، با خوندن هر مقاله به اعماق ذهن و مغز من سفر می‌کنی و در مسیر شکافت و بررسی احساسات و دغدغه‌هام سهیم می‌شی پس با دقت بخون!!
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید