ویرگول
ورودثبت نام
زهره ترقوئی | Zohreh Targhoei
زهره ترقوئی | Zohreh Targhoei
خواندن ۱ دقیقه·۱ سال پیش

چرا اینستاگرام پست منو حذف می‌کنه؟

متاسفانه این اواخر هر فیلمی که درست می‌کنم و روش یه آهنگ می‌ذارم یا حتی سکانس‌هایی از فیلم‌های مورد علاقه‌ام که برش می‌زنم و توی اینستاگرام آپلود می‌کنم با این هشدار حذف میشه!! و من نمی‌دونم راه حلش چیه؟؟؟ آخه خیلی دوست داشتم صحنه‌ها و دیالوگ‌های مورد علاقه‌ام توی فیلم‌ها رو توی اینستاگرام بارگذاری کنم اما با این مشکل این کار کلا کنسله!!):

پستی که گذاشته بودم هم این کلیپ بود، آهنگ تیتراژ "سریال سیلو" که یک سریال فوق العاده قشنگ و زیباست و آهنگش یه ریتم آروم و جالبی داره و خیلی من رو یاد وست ورلد می‌اندازه جو و فضای فیلم، تحمیل نظرات یک نفر روی دیگران، دیکتاتوری و به بازی گرفتن بقیه همشون من رو یاد اون سریال می‌اندازه حالا به لطف این حرکت اینستاگرام که نمی‌دونم دقیقا به چه عنوان و بخاطر چه خطایی فیلم‌های منو پاک می‌کنه نمی‌تونم کاری که توی ذهنم بود رو انجام بدم

اگر کسی دلیلش رو می‌دونه یا راهنمایی بلده خوشحال میشم کمکم کنه، چون واقعا بهش نیاز دارم مرسی

پست شماره ۲۹ / ۱۸۲ کلمه
تاریخ ۴ شهریور ۱۴۰۲
سایت ویرگول

اینستاگرامحذف پست اینستاگرامراه حل حذف پست اینستاگرامحذف پست
هیچ مطلبی بی‌هدف نوشته نشده، با خوندن هر مقاله به اعماق ذهن و مغز من سفر می‌کنی و در مسیر شکافت و بررسی احساسات و دغدغه‌هام سهیم می‌شی پس با دقت بخون!!
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید