ویرگول
ورودثبت نام
zohrehjafari
zohrehjafari
خواندن ۱ دقیقه·۴ سال پیش

تجربه ای نو با ورود به دنیای دیجیتال مارکتینگ

سلام

حالتون خوبه؟

تا حالا شده خسته شده باشید از موقعیتی که دارید، احساس کنید که فقط در حال درجا زدن هستید به دور از هر پیشرفتی ؟

من شدیدا به این وضع دچار بودم !!

احساس میکردم تو یک نقطه گیر افتادم، درگیر روزمرگی ها شده بودم با وجود اینکه کلی مسئولیت و کار داشتم. دنبال تغییر بودم باید یه تغییری ایجاد میکردم حتی یه تغییر به اندازه سر سوزن. اولین قدمی که برداشتم این بود که کمی فاصله گرفتم از دنیای قبلیم اما به کل ترکش نکردم، ولی به نظرم کمی فاصله لازم بود .با حفظ تجربیات و دستاوردهای قبلی تصمیم گرفتم وارد دنیای جدیدی بشم، مهارت و حرفه ی جدیدی یاد بگیرم.


تا اینکه توسط یکی از دوستان با تیم حامین آشنا شدم .

ملاقات با افرادی که از قبل هیچ شناختی ازشون نداریم درست مثل اینه که وارد دنیای جدیدی بشی، یک دنیا متفاوت از نگرش ها، ایده ها، مهارت ها و .............

و من فهمیدم که دقیقا باید چه کاری انجام بدم.

خب من وارد دنیای پر رمز و راز دیجیتال مارکتینگ شدم و در حال حاضر در این حوزه آموزش میبینم و در یک فضای کاری فوق العاده فعالیت می کنم، قراره کلی مهارت و تجربه خوب کسب کنم و از همه مهم تر قراره تجربیاتم در حوزه ی دیجیتال مارکتینگ رو با شما دوستان ویرگولی به اشتراک بزارم.




دیجیتال مارکتینکتولید محتواسئو
مدرس زبان انگلیسی هستم ، گاهی اوقات هم چند خط مینویسم
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید