ویرگول
ورودثبت نام
still figuring out
still figuring out
خواندن ۱ دقیقه·۴ سال پیش

اولین نوشته

خیلی وقت نیست که با این وب سایت آشنا شدم ولی خیلی به دلم نشسته ،خیلییییی !!!!درباره ی هر موضوعی که بخوام مطالب مفید و بدرد بخور داره . خیلی وقته که خودم برای خودم می نویسم، بدون مخاطب ،امروز به گذشته نگاه میکردم ، میگم گذشته ولی منظورم خیلی زمان زیادی نیست ته تهش ۲ سال پیش ...

از دو سال گذشته خیلی اتفاقا توی زندگیم افتاده راستی من توی تابستون تازه ۱۹ سالم شد ، حس میکنم از وقتی ۱۷ سالم بود و هنوز مدرسه میرفتم خیلی چیزا توی زندگیم عوض شده انگار تازه شروع کردم به کشف زندگی ، حالا راجع به دوران مدرسمم صحبت میکنم . هدفم از نوشتن اینجا ، اینه که تجربیات و درسایی که از توی زندگیم میگیرم رو باهاتون به اشتراک بذارم با این امید که ۱٪ به درد کسی بخوره و جواب سوال یه نفر باشه چون خودم هزاران سوال توی ذهنم هست که بی جواب مونده ...!شاید جواب خیلی از سوالامون مشترک باشه چرا که نه که به هم دیگه کمک کنیم زندگی رو کشف کنیم و یاد بگیریم چجوری در کنار هم زندگی کنیم .

میگن سخت ترین درس زندگی پیدا کردن اینه که از کدوم پل عبور کنی و کدومو بسوزونی.

باشد که اولین نوشته سبب این شود که به اشتباه از پلی رد نشیم و پلی را نسوزونیم ولی اگه اشتباه کردیم هم ازش درس بگیرم برای تصمیمات بعدی .


شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید