ویرگول
ورودثبت نام
زودمهر
زودمهر
خواندن ۴ دقیقه·۱ ماه پیش

تپسی، اسنپ، الوپیک، ماکسیم یا کدوم ؟

ما همیشه تو مهرسازی آنلاین زودمهر سعی میکنیم یه جوری کار کنیم به مشتریامون اجحاف نشه، هم تو کار هم زمان ارسال و هم بعدش با خدماتی که میدیم. خوب ما تو تهران مهر رو 40 دقیقه میسازیم و اکثر کسایی که برای ساخت مهر به ما مراجعه میکنن عجله دارن.


یکی از نکات بسیار مهم کار تو تهران ترافیکه و ارسال بسته ها و سفارشات به قسمتهای مختلف تهران خوب همیشه داستانهای خودش را داشته چرا که تهران یه شهر کوچک نیست یه کشور بزرگه .

همین چند روز پیش یه بسته داشتیم که باید از مرکز شهر برای یکی از شعبه های زودمهر ارسال میشد. خوب ما چند وقتی هست که به علت گران شدن کرایه های اسنپ و الوپیک از تپسی استفاده میکنیم. خوب خدماتشون خوبه و قیمتشون هم برای مشتریهای ما مقرون به صرفه هست ولی هنوز نرم افزار و سایتشون در حد پیشرفته نیست، مثلا یکی از مشکلاتش اینه که نمیتونی چند تا درخواست یکجا ثبت کنی باید سفری که گرفتی تموم بشه و بعدش بتونی یه سفر دیگه ثبت کنی، خوب حالا به این موارد فنی کاری نداریم بریم سراغ داستان خودمون.

ما درخواست یک سفر رو ثبت کردیم که سفیر تپسی یه بسته برامون از مرکز شهر بیاره سمت شعبه غرب تهران، از شانس خوبمون من اون روز اونجا بودم خودم و این داستان رو خودم براتون روایت میکنم. وقتی سفیر رسید رفتم بسته رو تحویل بگیرم، دیدم که بسته ما فقط بسته اش هست :-( یعنی نایلونش بود فقط اون چیزی که داخلش بود و مربوط به مهرسازی بود یه قطعه کوچک در حد 5 سانت فلز داخل بسته نبود .

سفیر بسته رو به من تحویل داد و گفت بفرمایید ، گفتم خوب این که خالیه داخلش کو ...

مشتری رو ناراضی نکنید
مشتری رو ناراضی نکنید

گفت که همین رو به من دادن، گفتم مگه میشه کسی بسته خالی رو بده به شما که براش جابجا کنی . هیچی خلاصه شروع کردن به گشتن باکس و اینور بگرد اونور بگرد خلاصه نزدیک 10 دقیقه داشت میگشت ولی خوب مشخص بود که در بسته باز بوده و با بی دقتی که داشت باعث شده بود که مرسوله گم بشه.

گفت حال چی کار کنیم ؟ گفتم خوب این سفارش مشتری هست و باید زود به دستش برسه من الان این وسط متضرر میشم شما بگو چه کنیم. گفت شما یه بار دیگه سفارش بدید من هزینش رو میدم و خودم براتون میارم و شماره موبایل داد و گفت خودتون پیگیری کنید وقتی انجام شد بگید من برم براتون بسته رو بیارم.

من همون موقع در پایان سفر این مورد رو تو قسمت شکایات تپسی ثبت کردم و تلفنی بهشون گزارش دادم که بعدا نگن شما نگفتی و بسته رو تحویل گرفتی و از این داستانهای دبه طوری. من مجدد زنگ زدم برای ثبت سفارش به اونجایی که بسته رو ازش خریده بودیم.

فردا شد و بسته ما اماده شد ولی این آقای پیک تپسی اصلا دیگه جواب مارو نداد نه پیامک جواب داد و نه تلفن و مارو ریجکت میکرد حالا قیمت بسته ما چقدر بود نزدیک 400 هزار تومان. نزدیک 130 تومن هم هزینه ارسالش شده بود. وقتی به پشتیبانی زنگ زدم گفتند شما خودت بسته رو بیار ما هزینه تپسی رو براتون میزنیم تا ببینیم هزینه 400 تومانی رو باید چکار کنیم. من بسته رو باید میاوردم و چون به مشتری قول داده بودیم با هزینه خودمون مجدد بسته رو خریداری کردیم و با هزینه خودمون تپسی گرفتیم.

از اینجا داستان تماسهای ما با پشتیبانی تپسی شروع شد که ما الان دو تا هزینه تپسی دادیم و یه بسته ای همه که داشتیم گم شده است باید چی کار کنیم .
خب خلاصه کنم و زیاد سرتون رو درد نیارم. بعد از تماسهای بسیار زیاد نتیجه این شد که هزینه تپسی که داده بودیم یه بار اضافه رو به حسابمون مجدد شارژ کردند ولی و اما ...

گفتند شما باید خودتون برید از اون سفیری که بسته شما گم کرده است شکایت کنید از طریق قوه قضایی اسم و شماره پلاک موتور رو اعلام کنید و دیگه به ما هیچ ربطی نداره. ما تو سیستم اینجا سیستمشون رو بستیم و دیگه نمیتونن با ما کار کنن. گفتم که خوب نتونه کار کنه میره اسنپ میره الوپیک میره هزارتا جای دیگه چه سودی به حال من داره من متضرر شدم درسته که پول بسته من زیاد نبوده ولی اگه بود چی اگه یه مشتری یه بسته داشت که پولش چند میلیون بود چی . من چی باید جواب مشتری رو میدادم ولی صحبتهای ما نتیجه نداد.

گفتم در جریان باشید که اگه خواستید از این سرویسها استفاده کنید این نکات رو در نظر داشته باشید بد نیست.

ما تو مهرسازی آنلاین زودمهر تمام تلاشمون رو میکنیم تا در سریعترین زمان انواع مهر ساده ، مهر ژلاتینی ، مهر برجسته ، مهر اتومات ، مهر برنجی رو به دست مشتریامون برسونیم . با ما همراه باشید...

تپسیزودمهرمهرفوریمهرسازی آنلایناسنپ الوپیک
من مدیر دیجیتال مارکتینگ زودمهر هستم و میخوام اتفاقاتی که اینجا میوفته را با شما ویرگولیا به اشتراک بزارم.
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید