ویرگول
ورودثبت نام
زودمهر
زودمهر
خواندن ۲ دقیقه·۵ سال پیش

زودمهر و مشتریان (قسمت اول)

ارتباط خوب برقرار کردن با مشتری خیلی خوبه (عجب کپشنی:-))
ارتباط خوب برقرار کردن با مشتری خیلی خوبه (عجب کپشنی:-))

سلام حالتون چطوره خوبید ؟ از این به بعد قصد دارم قسمتهای جالب و اتفاقهای باحالی که در قسمت ارتباط با مشتریان میوفته را با شما ویرگولیا به اشتراک بزارم .

راستش زودمهر در زمینه طراحی ، ساخت و تحویل مهر فوری فعالیت میکنه و خیلی سریع مهر رو میسازه و به سراسر کشور ارسال میکنه ، یکی از عناوین تبلیغاتی که ما ازش استفاده میکنیم جمله "تحویل در محل" هست. خوب این جمله خیلی سختی نیست و خیلی از بیزینس ها از این جمله استفاده میکنند .

یک بار یه سفارش داشتیم که از طریق واتس آپ مراحل دریافت سفارش انجام شد و اینکه ما با توجه به تجربه ده ساله ای که داریم همیشه چه کارهای چاپی ، چه ساخت مهر طرح را قبل از ساخت برای مشتری ارسال می کنیم تا تایید نهایی را بگیریم ، خلاصه طرح را فرستادیم و مشتری تایید کرد و آدرس پستی و مشخصات کامل تحویل گیرنده را گرفتیم تا هر چه سریعتر سفارش مشتری را تحویل دهیم . کل این فرآیند کمتر از یک ساعت طول کشید .

همکاران قسمت تحویل که رفته بودند مهر را تحویل بدهند مشتری یک آقایی بود درب را باز کرده بودند و موتورسوار رفته بود که مرسوله را تحویل بدهد در را باز کرده بودند و دعوت کرده بودند که بروند داخل ، ایشان هم گفتند که من نمیخواستم بروم داخل ولی دیدم خیلی اصرار میکنند گفتم حتما میخواهند سفارش را چک کنند که یه موقع مشکلی نداشته باشد .

خلاصه این همکار موتورسوار ما رفته بودند داخل و بعد گفتند برای من چایی آوردند و خیلی شیک و مجلسی از ما پذیرایی کردند و ما هم با حس و حال عجیبی پذیرایی را زدیم بر بدن ، بعد دیدم که انگار من باید کاری انجام دهم ، هیچ کسی کاری نمیکند و همه ساکت نشسته اند عین مجالس خواستگاری .

خواستگاریطوری یهویی!!!
خواستگاریطوری یهویی!!!


پرسیدم که ببخشید من دیگه رفع زحمت کنم که گفتند پس کی مهر را میسازید ؟ !

گفتم بنده که پاکت مرسوله را خدمت شما تحویل دادم ، متعجب شدند و گفتند فکر کردیم این معرفی نامه هست (معمولا شرکتهایی که پیمانکار به منازل اعزام میکنند یک معرفی نامه همراه آن شخص میفرستند) و ما باز نکردیم پاکت را .

تازه شما خودتون نوشتید که مهر را در محل میسازید ، یعنی الان مهر ما ساخته شده است ؟ ! ؟

خلاصه همکار ما گفت من توضیح دادم که ما تحویل در محل داریم و سفارش شما ساخته شده است و من فقط تحویل دهنده مرسوله هستم . که ایشان هم کلی خندیدند و با هم خداحافظی کردیم .


زودمهرمشتریان وفادار زودمهرمشتری پادشاه هستمهرسازیمهر ژلاتینی
من مدیر دیجیتال مارکتینگ زودمهر هستم و میخوام اتفاقاتی که اینجا میوفته را با شما ویرگولیا به اشتراک بزارم.
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید