ویرگول
ورودثبت نام
zoha hashemi
zoha hashemi
خواندن ۲ دقیقه·۴ سال پیش

در "هایلایت" چه می شنوید؟

علت اینکه به فاصله 24 ساعت پست دوم رو هم قرار میدم اینه که قبلی رو بر حسب اتفاق توی پیش نویسا پیداش کردم و مقصد اصلیم این یکی بود که به جای دیشب امشب میذارمش☻

سلااامم! من ضحا هستم. گوینده ی پادکست هایلایت، اسمش به خاطر این شد هایلایت که اون تیکه هایی از کتابایی که عاشقشونم و میخونمشون رو، هایلایت میکنم یا زیر مطالب خط میکشم؛ بعدش کم و زیادش میکنم و عصارشو میکشم بیرون و TA DAAA: میشه پادکست هایلایت.

قبلا که میرفتم دانشگاه در واقع هفت هشت ماه پیش، با دوستم مینشستیم توی جنگل دانشگاه و من از کتابایی که خونده بودم و چیز میزایی که یادگرفته بودم براش تعریف میکردم و اونم با ذوق گوش میداد.

جنگل دانشگاه بدون گرگ و پلنگاش
جنگل دانشگاه بدون گرگ و پلنگاش



اما الان هم کرونا است و هم اینکه فارغ شدیم از تحصیل و من بر این شدم که همونا رو پادکست کنم و علاوه بر دوستم واسه یه سری های دیگه هم تعریف کنم. این کار خیلی برام لذت بخشه و هر دو هفته ای یک بار (حالا نه به این دقیقی) یه قسمت ضبط میکنم و آهنگای مورد علاقمو (هر چند بی ربط به متن پادکست)، لا به لای متن جا میدم.

لوگوی پادکستم که همون دوستم درستش کرد
لوگوی پادکستم که همون دوستم درستش کرد

کتاب های رمان و داستان و این جور مطالب منبع این پادکست نیست و من برای ضبط این پادکست از کتابای غیر داستانی تغذیه میکنم.

اگه تصمیم گرفتین گوش کنید هایلایت رو پیشنهاد میکنم از فصل سوم شروع کنین. اسمش تانگ فو هست و فلسفه ی اون رو هم تو یکی از اپیزود ها گفتم.

پادکست ها رو با Anchor ضبط میکنم که خیلی خفنه و کار رو خیلی راحت میکنه چه برای ضبط و چه برای پابلیش☺. اگه دغدغه ی رسوندن صداتون رو به گوش مخاطباتون (از راه پادکست) دارید و در ضمن نمیخوایید هزینه ای صرف این ماجرا کنید به شدت توصیه میکنم نصبش کنید.

پادکست من خیلی جاها هست از جمله Apple podcast و cast box که بهتریناشون از نظر من همیناس. کافیه سرچ کنیم هایلایت و یه لوگوی زرد و مشکی (شکل شعله اتیش با یه میکروفون روش ) ببینید.

نهایتا اگه خوشتون اومد در بهبودش بهم کمک کنین. چطور ؟ با نظراتون. ☺


پادکستهایلایتکتابگویندهگویندگی
برق خوندم، ولی برقگیر نشدم،به خاطر همین رفتم سراغ مدیریت..
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید