ویرگول
ورودثبت نام
Zeinab Rahnamaei
Zeinab Rahnamaei
خواندن ۱ دقیقه·۱ ماه پیش

فکر کن یه مامان هستی1

فکر کن یه مامان هستی..

هر بار که صفحه ایسنتاگرامم را باز می‌کردم بخاطر پالس‌هایی که قبلا به اینستا دادم پر شده بود از کارگاه‌ها و دوره‌های مختلفی که مادران می‌توانند توش شرکت کنند.

دوره "از پوشک گرفتن" ، دوره " لج لجبازی رو در بیار" دوره"تربیت جنسی"، دوره "مادر مقتدر"، دوره "والدگری بدون شرط"، دوره"فرزند سالم"، دوره ... و خیلی دوره‌های دیگر...

فکر کن یک مادر هستی و هر روز صبح که چشم‌هایت را باز می‌کنی به خودت اینجوری می‌گویی من از بقیه مامان‌هایی که فلان دوره را رفتن و الان مادر بهتری هستند عقبم.

فکر کن یه مامان هستی: هر شب سر خوابیدنش مشکل دارم کاش دوره تنظیم خواب دکتر اسلیپی را شرکت می‌کردم من اصلا بلد نیستم بچه داری کنم.

فکر کن یه مامان هستی: نمیدونم چطوری با فرزندم حرف بزنم کاش دوره گفتگو با کودک دکتر تاکی رو گرفته بودم من خیلی مادر بدی هستم.

فکر کن یه مامان هستی : بچه‌ام نمیتواند از خودش دفاع کند. کاش کلاس‌های مادر کودک خانم دکتر دیفِنسی را شرکت می‌کردم من چقدر کم برای بچه ام وقت می‌گذارم ...

فکر کن یه مامان هستی: هر بار که با دوستام میرم بیرون آن‌ها کلی کار کردن و من فقط نشستم توی خانه کاش دوره مدیریت زمان و آغاز کسب و کار خانم ورکی رو شرکت می‌کردم الان از بقیه خیلی عقب هستم.

فکر کن یک مادر هستی؛ از وجود این همه آموزش‌هایی که ندیدی چه احساسی داری؟ چقدر اذیتی؟ تو میتوانستی مادر بهتری برای فرزندت باشی ولی..؟ نخواستی وقت نذاشتی و توی هیچ دوره ای شرکت نکردی...

فکر کن بهش.

@momacademy (توی تلگرام،اینستا،بله، ایتا)

مادر کودکتوسعه فردیفرزندپروریکسب کار
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید