ماسک عین یه انگل باید به ما بچسبه چون کرونا میخواد عین یه انگل به ما بچسبه

ماسک شیمیایی
ماسک شیمیایی
ماسک شیمیایی
ماسک شیمیایی


خب بزارید من ماسکمو در بیارم صدا دوربین حرکت

خب رفقا امروز اومدیم در مورد ماسک ها حرف بزنیم

یک چیزم بگم این مطلب به درد خانوما نمیخوره چون ماسک زیبایی نیست .

خب داشتم میگفتم از این به بعد ماسک عین یه انگل رو صورتتونه چون تا در بیارید بهتون گیر میدن البته من ماسک شیمیایی گذاشتم برای این مطلب که یه وقت کرونا نگیره .خیلی بخوام مطلبو براتون سفره کنم باید بگم که امریکا از سال 2015در سعی تولید این ویروس بوده که بلاخره تونست درستش کنه و خودشم تو مردابی که درست کرده مونده

دیگه کار به جایی رسیده که تو امریکا برای ملاقات بیماران کرونایی با هلیکوپتر و جرثقیل باید انها را دید.ای کاش میشد استیکر خنده گذاشت هرهرهرهرهرهرهرهرهرهرهرهرهرهرهرهرهرهرهرهرهرهر

بسه دیگه برگردیم سر صحبتمون خب داشتم چی میگفتم ................هوی یوسف داشتم چی میگفتم. نمیخواد بگی خودم یادم اومد.

خب عزیز های من اینطوری بگم براتون که هنوز به بخش او پی دی کرونا نرسیدیم اون موقع باید ماسک جنگ ستارگان بزنیم.

ماسک جنگ ستارگان
ماسک جنگ ستارگان


خب دیگه چی بگم براتون........................اهان فهمیدم چی بگم ما ایرونی ها معمولا تا ماسکامونو 30 یا 40 بار نشوریم ول کنش نیستیم...غلام اون ماسک منو بزار خشک شه.اونم ماسک پارچه ایی نه ها ماسک معمولی.

رفقا میخوام بدونم روحانی کی با ماسک میاد تو اخبار وقتی هم که بیاد ریشاش بیرونه کرونا به ریشاش میچسبه بازم هرهرهرههرهرههرهرهرهرههر

خب دیگه دارم زیاده روی میکنم

روحانی هم که عین خیالش نیست.

روحانی داره دربی میبینه
روحانی داره دربی میبینه

نگاه کنید داره دربی میبینه با اون ریش هاش عینکم زده پوز بده

حالا مسعله این است روحانی استقلالیه یا پرسپولیسی.فکر کنم از لباسش معلوم باشه حالا وللش تو کامنت هاتون بگید.

خب دیگه اینم بگم تموم شه

ماسک ناشنوایان هم ساخته شده ایناهاش ببینید

البته این ایرونیشه خارجیش خیلی باحالتره پیداش نکردم.

خب دیگه یادتون منو دنبال کنید و اینکه بوکمارک و لایک و کامنت هم یادتون نره رفقا.یادتون نره ماسک بزنید

خداحافظ تا یه پست مشتیه دیگه.....

گمشو دیگه کویید 19