امتحانات شبه نهایی چی شد ؟

سلام به دوستان عزیز دهمی و یازدهمی که امتحان شبه نهایی دادند و نتیجه اش رو هم دیدن، دوست دارم بدونم که بررسی تون از امتحانات و نتیجه اش چی بوده و به نظرتون سوالات استاندارد بودن یا نه؟

بررسی خودم از امتحانات شبه نهایی :

من خودم توقعم از امتحانات شبه نهایی امتحاناتی سخت بود، که این طور نبود و به جز فارسی همه شون یه سطح نرمال داشتن و سوالات چالشی هم کم داشتن، عربی هم که طراح حتی تو یه سوال اشتباه داشت و سوال خودش مشکل داشت. در درس زیست شناسی هم همون متن کتاب رو آورده بودن تو برگه ی امتحانی و فقط یک تغییر کوچک توش ایجاد کردن. ولی زیست شناسی یه خوبی که داشت همه بخش های کتاب رو پوشش میداد و مشکلی نداشت. ولی فارسی، فارسی در کل سخت بود، در حد تست های کنکور بود و قشنگ دانش آموز رو درگیر می کرد. تو فارسی بخش معنی ابیات و نثر از همه ساده تر بود و راحت می شد چهار نمره رو ازش گرفت و فقط بخش قلمرو زبانی سخت بود و توش سوالات ابهام دار بود. در ریاضی هم از اون چیزی که توقع داشتم آسون تر بود و راحت می شد ازش نمره ی هجده و نیم ، نوزده رو ازش گرفت.

عکس امتحان شبه نهایی زیست شناسی یازدهم تجربی
عکس امتحان شبه نهایی زیست شناسی یازدهم تجربی


در کل امتحانات شبه نهایی من رو به گرفتن نتیجه ی خوب از آزمون نهایی امیدوار کرد و من رو به خوندن بیشتر و مفهومی تر کتاب درسی وا داشت. امتحانات شبه نهایی برای شما چطور بودن و شما چه نتیجه ای ازش گرفتین و به نظرتون تو امتحان نهایی چه نمره ای کسب خواهید کرد ؟