سریال(فعلا اسمی ندارم واسش)

از قدرت کلام میخوام بگم.

خیلی مفهوم خفنی داره.خیلی زورش زیاده.

یجورایی یه تنه یه لشکر و حریفه?

دنیا رو خیلی ها میدون جنگ تعریف میکنن،میگن بکش تا کشته نشی.

یسریها میان دنیا رو دانشگاه انسان سازی صدا میزنن.

یسریها میگن دنیا محل گذره و نباید و باید میزارن واسش.

یسریها دنیا رو صحنه امتحان الهی میدونن.

یسریها هم دنیا رو یه بازی میدونن.

میخوام از حق انتخاب شعور اکتسابیم استفاده کنم دهن شهود درونی معنوی رو دو دقیقه گل بگیرم ببینم عقل چه میکنه.

اونایی که گفتن دنیا میدونه جنگه میتونه دقیقا کسایی باشن که کل عمرشون و درگیر جنگ بودن و الانم با صدای بی رحم یه بمب داره کنار میاد.تو جنگ عشق که نیست توش،فقط خون،دود،خاکه.

جایی که سالن اتاقت خط مقدمه جنگه.چه بد?

اونایی که گفتن دانشگاه انسان سازی هستش این دنیا، شاید بشن بودا و تمام اساتید جهان هستی که الان داریم.

البته یسریها هم هستن که میگن محل گذره و دقیقا اون شخص تو واقعیت میبینیم که عجیب گیر داده به مال و زر و زیور.چه بد?

دنیا محل گذر است هم واسه اکثرشون میشه سبک گاندی و ماندلا.چگووارا.

یسری ها هم گفتیم که میگن این دنیا صحنه آزمون الهی هستش.

دقیقا میشم منی که قبلا بودم و مدام تو صحنه امتحان حاضر بودم.

شما هر آزمونی و بگی دادم.

آزمون قدرت.انسانیت.زندگی در شرایط خاص.وابستگی و...

امتحانات قسمت امور مالی همیشه دردناک و وحشیانه بود.

یه استاد داشت گنده گویی میکردی درجا جریمه نقدی میکرد و پولاتو خیرات میکرد بین اقوام و دوستان و آشنایان.

امتحانات الهیی تمومی نداره.

شروع نمیشه نمیشه یهو چند سال اصلا کسی باهات کاری نداشت.رسما تعطیلات رسمی بدون کارما?

در حد همونجا که تو فکرته ?

جوری که خودت شک میکنی میگی نکنه اینا منو بیخیال شدن یه تذکر خشک و خالی هم نمیدن.

عجیبه?

یادمه خیلی هوشمندانه برخورد میکرد.سخت میداد راحت میگرفت.

چه شعاری داشتم واسه خودم.

خدا هرکیو که دوست داشته باشه بهش سختی میده.

خدا با نیازمندانه.

از بچگی گفته بودن دستمال بگیر دستت دست و بال خدا رو ببوس تا افتخار بده باهات دوست بشه.

و اینکه مراقب باش باهات قهر نکنه که دهنتت سرویس میشه،اون قهر بکنه کینه ایی هست و تا چهار پنج تا آدم خوب رو واسطه نکنیم بیخیال نمیشه.

حتی شنیده بودم بعضی وقتها یهو خون جلو چشاو میگرفت،سرب داغ میریخت تو دهنمون.

میگفتن تک تک اعضای بدن یه روزی که من نتونم واقعیت و بگم خودشون میان حرف میزنن منو لو میدن و داوطلبانه مجازات میشن.

اخه عزیز دلم،پاره تنم فردین بازی در میاری جلو فرشته ها مارو به خاک نده داداش.

خودتو لوس میکنی منو به خاک میدی بعدش خودتم می سوزی خو.این چه لذتی واست داره مثلا؟

سادیسم داشتی نمیدونستم؟

بعدش خودت تو مگه مثل خر کیف نمیکردی وقتی داشتم فلان کار و میکردم.یادمه کلی ایده و طرح خفن دادی واسه لذت بیشتر.

واقعا خیلی فردین بودی همونجا میزدی زیر داستان که بعدا مثلا نیای مچ منو بگیری اینها هم یهو بزرگش کنن بندازن تو دیگ مواد مذاب.

مشتی من بخوام بگم زندگی قبلی ها هم سیو دارم ولی تو انبار محرمانه مونده.

بعدش من فکر تو هستم خالی میبندم که نسوزیم.

در کل تو این دسته همش مشغول امتحان و تست و تعیین سطح هستن.

ولی یه گزینه دیگه هم هست.دنیا محل بازی هستش.

منم چند وقتیه عاشق بازی.

خوراک خودمه مراحل سخت و میبازم ولی سریع بی معطلی میام اول بازی و یبار دیگه مثل این بچه پروهای تخس که هرچی ببازن خسته نمیشن و دوباره و دوباره تا تموم بشه داستانم.

بنظرم گزینه آخر خیلی باارزشه.

دنیا مثل یه گیم خفن و حجم بالاست.شاید فردا کلی امتیاز و سکه از دست بدم ولی میدونم تهش به خوبی تموم میشه و تموم بازی ها میان که سرگرم بشیم شاد بشیم.

قطعا این بازی هم مثل خفن ترین بازی های دنیا باک داره.

اونایی که برنامه نویس هستن میدونن(من شانسی یجایی اینو خوندم وگرنه من نهایتا دوبار فیفا 2022 بازی کردم)

اره بپرسید نظر برنامه نویس ها چیه رو این موضوع که باک و ایراد چیه و چکار میشه کرد باهاش.

باک های این بازی چی میتونه باشه.

میتونه خیلی باک داشته باشه.

مثلا ذهن پرقدرت و داده دست انسان و ریسکشو پذیرفت.

خودش گفت با ایمان کوه رو میتونی جابجا کنی.

کی میتونه کوه رو جا بجا کنه بجز خدا؟

یا شاید ریسک تو کار نیست این فقط یه دعوتنامه هوشمندانه هستش.

مثلا مضمون پیام این بازی اینجوری میتونه باشه.

من ذره از خودم رو تو وجود تک تکتون قرار دادم،یعنی تا ما ذره ها به همفکری و صلح نرسیم هیچ قدرتی نمیتونه بازی رو واسمون در بیاره.

این صلح باید جهانی باشه بدون هیچ هیچ قدرت سیاسی نظامی مذهبی.??

البته هدف همشون صلح جهانیه ولی معذل اصلی خودشون?☠????

یجور دیگه هم میشه معنی کرد کد بازی رو که مثلا ما باید بگردیم این نور کوچیک درونی رو پیدا کنیم بزرگش کنیم و به بلوغ برسونیم تا وقتی قدرت گرفت بتونه قدرت پرواز بده کمک کنه برم تا آسمون هفتم.

شاید مثل همه بازی های ماریو پرنسس منتظره منه قارچ خوره?

مثلا یکی مثل خودم.مثلا نیمه گمشده.

چطوره؟