#یونیک_فاینانس تا #گلد_آگن

میگما داره داستان دنباله داری میشه؛ #یونیک_فایناس از واقعیت تا دروغ 2
ولی اینقدر می‌نویسم تا اینا هم برن با بازو پول در بیارن و برگردن دنبال کارگری خودشون...
لیدری??? که میگفتی بدبخت و کارتون خواب بودی و با نتورک رسیدی البته بهتره بگم با دزدی و بی ناموسی رسیدی به این مرحله که به یه باد بندید و همین روزا حساب کتاب میشه کاراتون...
نزدیک چندین هزار شکایت از سران این کمپانی ها.

شاید بگی طرف بیکار نشسته منفی مینویسه تا کمپانی بزگمونو دچار چالش کنه...

میگم یا نمیفهمی یا خودتو زدی به نفهمیدن.
البته منظورم لیدرهای راس این کمپانی های شیطانیه...
خودم عضو چنتا از همین لانه های کثیف و نجس بودم و اما از اونجا که خدا با تمام قدرت حمایتم میکرد و میکنه؛طی شاید ۱۰سال کار نتورک میتونم بگم خوش شانس ترین نتورکر ایران هستم.
مگه میشه آخه لعنتی تو ده سال نتورک ایرانی خارجی کار کنی و هیچی درنیاری...
باورتون میشه بگم نهایتا تو #یونیک_فاینانس طی سه سال فعالیت کلا 600دلار پورسانت مجموعه دریافت کردم که 200تاشو فکر کنم ماه آخر گرفتم باقیشو اقساطی دریافت کردم.
بگذریم چند روز پیش یه دوستی پیام داد که داداش باید حرف بزنیم در مورد این کمپانی #هرمی #گلدآگن و ماهم توضیحات و دادیم و مکالمه تموم شد.
امروز اتفاقی بیاد اون مکالمه افتادم؛ دیدم هنوز مردم میخان شخمی شخمی به پول برسن.
این دوستمون می‌گفت از یه کمپانی 30ساله تو آلمان مدارک نشون میدن که مثلاً یه کمپانی واسطه که فلان سال تو آلمان هست مارو تضمین می‌کنه.
باید بگم بهتره اول سیستم اینها رو باهم چک کنیم.
فرض کنید من می‌خوام از یه خونه بزرگ دیدن کنم نمای خونه تزیینی هست و یه قابه؛مثل لوکیشن فیلمهای وسترن.که فقط نمای جلویی داشت یجورایی...
یا آتلیه های عروسی و اینجور چیزا...
کمپانی های مثل یونیک فاینانس؛ گلدآگن؛فارکس تی جی؛فاینشنال قطر و ...همشون اواخر همین ترفند رو زدن بصورت متحد الشکل.
یعنی اومدن یه در مخفی تو فضای اینترنت ایجاد کردن و همونجا رو کردن شیره کش خونه.
وقتی یه قده سرطانی رو نشه جمع کرد و بترکه سالیان سال ممکنه اون مریضی شکل بگیره.
بهتره ریشه سرطان رو بطور کل بچینیم خیالمون راحت بشه دیگه...
فاینشنال قطر که یه سرچ بزنی اسم یه کمپانی اصالتا مصری هستش و میگفتن همونه ولی این نسخه مارکتینگ مجموعه رو گرفته.بخاطر همین سایتش جداست??
کشورش قطر هست و قوانین قطر رو‌ داره.
قوانین قطر رو تو جام جهانی دیدیم?
مگه ساختمون اداری هست که جا نداشته باشه مجبورا رفتن محله پایین یکسری پرونده ها رو ببرن اونجا....
کلا دروغ...
میگی چرا تو که می‌دونی داستان چیه کار می‌کنی...
میگه من میخام ناهار مرغ بوخورم؛نمیتونم تخمشو بو خورم...
رفیق داری سر هم نوع خودتو کلاه میزاری که مرغ بوخوری.
یه گرگ می‌تونه اینقدر پست باشه...
تاپ لیدری که داری مجموعه رو با دروغ فالو می‌کنی و می‌دونم همین متن واسش ابجکشن مطرح میشه و میگید طرف نتونست و شکست خورد شما مثل اون نباشید.
ببین چندین سال همینجوری گولمون زدن و گفتن بهمون اعتماد کنید و ما راست میگیم...
بعد رسیدم یجایی که دیدم عع همه زندگیمو صرف اعتماد بیجا کردم و از ساده بودن چوب خوردم??
بگذریم اینا میان مثل زالو میچسبن به یکی از اتاقهای زیر پله که شاید حتی خود صاحب خونه هم روحش در جریان این موضوع نباشه.
این اتفاق تو محیط زندگیمون اتفاق افتاده...
مطمینم شنیدی یکی رفته فلان جای جنگل با باغ و طبیعت مخفیانه زندگی کرده از ترس جونش،???
هرکس که مخفیانه کاری بکنه یعنی یجای کارش میلنگه..
میگم هر اتفاقی که تو محیط اطرافمون میفته یه نسخه دیجیتالشم الان داریم.
اصلأ حوصله ندارم یه پیچ دیگه به داستان بدم ببرمش سر اینکه چکارا که میشه بکنی اگه بدونی??
بگذریم اینا که خودشونو شرکت معتبر میدونن یا میگن فلان دولت دنیا مارو ساپورت میکنه بدونید دقیقا مادرشون قبولشون نداره چه برسه به کمپانی و دولتهای جهانی...
رگ دست میزارم بجز ده چند نفر معدودی که اونم از دلارهایی من و تو دارن پز میدن و بهت میگن تو احمقی که رشد نمیکنی...
احمق اون باباته مرتیکه کچل...
وگرنه شوفر اتوبوس رو چه به زندگی تو اروپا.طرف تو سن پیری یهو پول رسیده بهش شلوارش شده جین به جین...
طرف هر روز ته مسیر آزادی کرج بود دنده عوض میکرد بعد چندسال یهو با پول من و تو میومد بهمون پز میداد؛ما هم مثل احمق ها تعریف و تمجید که طرف ??? شده...
خداروشکر تک تکشون مدرک فساد ازشون هست.
کلی شکایت‌های رنگ و وارنگ ازشون شده که سرچ کنی میاد بالا....
راستی شنیدم میگن مثلاً #کوروش_گران و فلان نفر نیست و ماهم مشروط که اینها نباشن اومدیم...
خودتو خر فرض نکن رفیق....
همشون هستن ولی افتخارات تاپ لیدری رو میدن به چهارتا بچه ساده پول پرست که هر وقت کف گیر خورد ته دیگ علی میمونه و حوضش...
امیدوارم قبل سرمایه‌گذاری بدونی پولتو داری جایی می‌بری که امیدی به برگشتش نیست.
اگر هم برگرده قطعا آه چندین نفر پشتشه...
چیزی که یه دروغ توش باشه قطعا مستعد دروغ های بزرگتره؛
اسامی تو این کمپانی ها یکیه...
فقط لقبها مختلفه...
دزدی میکنن ازت به اسم رشد و مسیر موفقیت...
بگذریم....
گلدآگن خیلی شیک اومد با خرید آی پی آلمان بنام آلمان کمپانی ثبت کرد.
رفیق با چند ملیون تومان آی پی آلمان رو از طریق پرداخت ریالی اونم از ایران میتونی خریداری کنی...
سویف کد هم طرفند جالبیه....
نمیگم نیست؛شاید باشه...
دقیقا مثل حساب دلاری یونیک که بخاطر شرایط پرداخت سخت و هزینه برش کسی سمتش نرفت و بعد یه مدت فرهنگ سازی کردن که تیمی که از شرکت بگیره به درد عمش میخوره...رفیق بفهم لطفاً ‌...
رفیق حتی اگر قانونی هم باشه شرکت تو بگو یک درصد این شرکت قانونی...
اصلا گیریم شما خوبید و واقعا از آلمان مجوز گرفتید ارواح ننتون??
منم میگم قبول شما قانونی تو آلمان ثبت کردید...
#یونیک_فاینانس که دزدی کردید و کلاه یه ایران رو برداشتید و خوردید...
با پولش شدید بازرگان....دارید قانونی کار میکنید.؟
رابین‌هود هستی مگه لعنتی...؟
میگن یه کمپانی اصیل آلمانی اسم مارو تو سایتش گذاشته...
بعد میزنی رو لینکش میبینی یه صفحه باز شده اصلأ خود زیر پله حیاط خلوت.سوت و کور....
آخه احمق یه دستی به سر و صورت اون صفحه میکشیدی اندازه سی سال ثابقش قیافه داشته باشه?
یادمه یه کمپانی مشابه دعوت زده بودن اسامی هییت مدیره رو مطالعه کردم دیدم دقیقا کپی شده بود از یه کمپانی عربی و اسمشون از یه هییت مدیره دیگه..فکرشو بکن یهشون گفتم دو روز بعد عکسها و اسمها عوض شد و گفتن خودشون فهمیدن اشتباه شده؛باز دقیق شدم دیدم بی ناموس ها خود حرومزدگی رو تموم کردن...
بگذریم...
خواننده تا اینجا دو گروه موافق و مخالف شدن فکر کنم.
البته اگر تونسته باشم تا اینجا تو رو نگهداشته باشم حتما تا تهش هم میای??
خوب کجا بودیم اها اینا میان یه جابجایی ریز تو لینک ادرس یا همون روش زالوی مخفی رو اجرا می‌کنن.
میگم نری سرچ کنی زالوی مخفی ؛ یهو دیدی گوگل دنبالت کرد??
تا اینجای کار اگر برنامه نویسی هست که میخونه متن رو لطفاً اصلاح کنه حرفامو و بتونه کمک کنه این نظر و تحقیق قطعیت پیدا کنه و آگاه سازی بشه واسه نابودی این کمپانی ها.
می‌خوام بگم اینقدر آدم ناآگاه رو دارن آگاهانه سرشون کلاه میزارن که اصلا بهت بگم میخوای یجوری جر بدی سرکرده هاشونو.
حاجی طرف طلای مادرشو فروخت گذاشت تو در مقابل این بیشرفها دروغ و شهوت و حس قدرتشون اینقدر حیوانشون کرد که به تیم میگفتن مجبوری سواری بدی و بمونی؛اگر بری و شکایت کنی بر علیه تو مدرک میدیم.
بگذریم خواستم بگم خدا که دوست داشته باشه آدم ناتو هم بهت بوخوره باز شیش میزنه و یه تیکه کوچولو ازت میکنه می‌ره ته کوچه چال می‌کنه??
این متن تا چند سال قراره سوژه داغ لیدرا بشه که فلانی درنیاورد داره شمارو از راه بیراه می‌کنه.
تاپ لیدرتون بهتون میگه تو میتونی چون با اون فرق داری.
میگن اون بلد نبود دلیل نیست یادت ندیم.واست 3F میزنن.
تاکتیکی آموزشت میدن گردن گیرت کور بشه و بشی برده تک بعدی نتورک که بعدش حرفهاشون میشه وحی منزل...
میگن اون شکست و انتخاب کرد ???
من میگم جناب ده سال دویدم و دویدم....
ایرانی قانونی?کار کردم و آدم سوزوندم که رسیدیم به یونیک و فارکس و قطر و گلد....
این همه مدت یه هزار دلاری درنیاوردم ولی قانون جذب و یادگرفتم و میبینی نیاز داری مطمین بشی کامنت کن مدرک بدم الان که شیش ماهه نتورک نمیکنم با داداشم دوتایی نزدیک 60 میلیون تومن کار کردیم.
رفیق یه شغل خدماتی که هیچ تخصصی نداشتیم ولی یچیزی بنام قانون جذب و داشتیم.
همش پس انداز نشد ولی کویری که چندین ساله آب نرسیده باشه بهش شاید چندتا لیوان دیگه لازم داشته باشه تا گوشه آبگیر شروع به پرشدن کنه.
بعد شیش سال بعنوان شغل اصلیم بدون ریالی درآمد بیرون اومدم ولی الان میتونم ادعا کنم استاد قانون جذب شدم و بهترینهای دنیا رو میتونم داشته باشم.
رفیق شیش ماهه اونم یه شغل سنتی.
اونم تو شرایطی که اکثر قدیمی های بازار انگشت به دهن موندن...
خود نتورکش اینجوری پول نداد ?
جالبه بهت بگم ریالی هم پول نداشتم ولی باز قانون جذب خوانواده خوب بهم داد که حامی بودن.
خوب رفیق میتونم بگم رسماً بیست درصد خواننده ها تا اینجا باز قانع نشدن?
یه زور دیگه میزنم برسه به 5درصد ولی بگم به بعدش و کسی دیگه نمیتونه آگاهشون کنه؛اونها جانورانی هستن که نمیخان بفهمن و حیف است که زنده بمونن.اونها بی ناموسان عالم هستن که میدونن و میخان بگن ما نفمیدیم هنوزم اینکار خوب نیست و رسماً دزدیه...
به امید آگاه شدن حلال زادگان??
شناختی که دارم باز بهت میگن مهم تعهد مالیه.
بهت میان میگن....
گیریم سایت و اینها اصلا دروغ اون پسره درست میگه ؛مهم انجام تعهد هست که ما داریم.مهم نیست مال کی باشه...مهم تعهد??
بهش بگو تو که اولشو دروغ گفتی و سایتی نیست و کشکی نیست چطور مطمین بشم بعد رو دروغ نمیگی...
خودتو گول نزن رفیق....
خشت اول چون نهد و می‌ره تا تهش کج.
تورو جدت نیش خند نزن ادای بلدا رو درنیار مغز داستان و بگیر لطفاً...
میتونم برم سرچ کنم تا نقطه آخر شعر رو مثل خودش کپی کنم ولی متنفرم از الگو برداری اینبار همه رقمه خودمو اینجوری ناقص پذیرفتم.
یه سرباز بازی شطرنج که باید برسه ته خط...
باید برسه و میرسه حالا که تموم تارهای ساز قانون جذبش کوک کوک شده.
این متن من اینجا میمونه واسه روزی که شاید یکنفر هم شده یهو دلش بحال زحمتش بیفته و زندگیمو تجربه نکنه.
رفیق ضرر کردی فدا سرت....
عمرت رفت فدا سرت....
بیا کمک کنیم باقی رو آگاه کنیم تا اینها نتونن حرکتی بکنن.
می‌دونم یه نسخه از خود خود من این متن رو میخونه که اتفاقا برنامه نویس هست و میاد میگه منم هستم و میشیم دوتا...
یونیک و هنوز که هنوزه دارن شکایت میکنن ولی همزمان با شکایت باید آگاه سازی کنی که کسی درگیر این افراد دزد نشه.
اینجوری هم درآمد ندارن پولهای شاکی ها رو بدن شکایتها بهتر میشینه.
طرف میره شکایت میکنه؛نهایتا دادگاه میگه لیدر بی ناموس بیا پول مردم رو بده...
اونوقت از پولی که الان در میارن بعداً خرج میکنن.شاید بگی دوباره طلبکار جمع میشه؛دیگه تمومه و گیر میفتن...
بهت باید بگم؛منم مثل تو بودم؛ولی دیدم ناآگاه و ساده زیادن و تازه هدف رفتن تو روستاها و اووو کلی آدم که حصرتشون داشتن یه دلخوشی و شادی معمولیه...
البته دو مدل نتورکر داریم یکی مثل من که خواب بود ولی بیدار شد ولی اون آدمی که آگاهانه داره به هم نوع خودش به اسم بیزینس تجاوز می‌کنه مستحق زنده بودن نیست.
شوخی کردم اینقدرها هم خشن نیست داستانمون...
یه آقایی بود بنام #عیسی_سبزعلی بهش میگفتن استاد...
تو تیمش کلی آدم حسابی جمع بود؛پر از اعتبار و نگرش قوی برای انسان بودن ....
عاشق انرژی مثبت بودن...
باید بگم حق الناس رو قبول دارید....هزارتا حقی که خدا گفته حتی بخاطر یکیش نمیزارم تکون بوخوری پشت سرتون ممکنه باشه....
بترسید از حیوان مردن...
لیدرای که دستشون به پول هزاران هزاران ایرانی آلوده شده...
رفیق بحث بزرگتر از این حرفهاست....
رفیق اگر دلت یخورده بخاطر هموطن ناآگاه خودت میسوزه برو ازش خواهش کن فقط یکسال استارت نکنه تکلیف اینا خود به خود روشن میشه و بیزینس دروغشون جمع میشه...
تو بزرگترین کاری که میتونی برای این آگاهی بکنی ؛ اینه واسه هرکس که فکر می‌کنی نیاز داره بفرستی این متن رو.
نه دنبال گنده شدن و معروفیتم و نه چیزی.هدف نابودی زالو صفت هاست؛هدف نابودی کامل #شرکتهای_هرمی
می‌خوام برسه به دست سران نامردش..
اون آدمهایی که با یه عالم وعده ریز و درشت گولت میزنن و متاسفم برا دوستانم که هنوز ناآگاه هستن و فالوی این لیدرای دوزاری میشن.
من حاضرم هرکس میگه اینها حق هستن باهاش صحبت کنم تا کوتاه بیاد و برگرده به زندگیش.
البته بگم کسی که خودش چندین سال نتورک کار کرده باشه اونم دلی الان می‌تونه استاد بی رقیب قانون جذب باشه.
واسه نمونه بریم تو کارش به امید روزی که هیچ ایرانی فریب نخوره.
به امید روزی که یه ایرانی به هم نوعش رحم کنه.
به امید روزی که خودمون دهن خودمون رو سرویس نکنیم.
رفیق تا دلت بخواد باک داره محیط بازیمون تو چرا الکی جون دوستاتو کم میکنی.
طرف بهم گفت کمر بابات نیستی شکایت کنی...
تو دلم گفتم میرم شکایت میکنم....
الان که فهمیدم چجوریاست...
می‌خوام بگم فلانی جایی شکاییتو کردم که خودت جلوی کل خاندانت پای بابامو ماچ کنی??
شوخی کردم حالا لیدرا نرن نگن طرف عقده داره?
با آه گربه سیاهه بارون نمیاد ولی با آه مظلوم دنیا میلرزه.
ولی درس بزرگ اینه بهش فکر نکن و الکی دست بکمر منتظر زمین خوردنشون نباش.
آه و کشیدی بزار برو دنبال ادامه زندگی؛به شرطی که اشتباه تکراری نکنی؛ یجوری از یجای دیگه بهت برسه.
باور دارم.
من رها کردم و گذاشتم زمان اون کاری که اونا با من کردن و تجربه کنن.
مطمینم تا الان کلی تاوان آه مظلوم دادن ولی چون پوست کلفت هستن تا ناموسشون رو هوا نره کوتاه نمیان،???
لیدرای راس متواری لطفاً به دل نگیرید؛شما حرومزاده تر از این حرفها هستید که با دوتا کلمه بهتون بربخوره ?
اتفاقا من جا شما بودم می‌تونستم با همین متن یه عالمه شهروند ناآگاه رو اغفال کنم...
جنسشونو میشناسم ??
رفیق لطفاً آخرین نفر نباش واسه خوندن اینجور متنها ازت می‌خوام بفرستی واسه تموم افرادی که نیاز میبینی باید بخونه.
ته تهش تاپ لیدرتون?تاج سرتون بهش برمیخوره که اونم ای دی بزاره تو دایرکت درگوشی چنتا لطیفه شیرین واسش تعریف کنم?
دوستانی که از سیستم و نرم افزار و برنامه نویسی اطلاعاتی دارن بهم کمک کنند.
میخام جوری بشه بگن حاجی همه فهمیدن ما دزدیم؛بهتره بریم رد کارمون....
پینوکیو وقتی آگاه شد انسان شد...
زکات آگاهی نشر اونه....