گفتنی ها کم نیست . من و تو کم بودیم
معرفی انیمه ERASED(شهری که تنها من در آن گم شده ام)
چی میشد اگه به عقب برمیگشتی ؟
بحث زمان نیست ، حالا ممکنه 5 دقیقه ، 1 ساعت ، 18 سال و ...

تا الان که دارم واسه شما مینویسم
فکرم درگیره شخصیت های این انیمه بینظیره . هنوز نتونستم تمومش کنم ، اما اگه آخرش هم بد تموم بشه یکی از جذاب ترین شروع های انیمه رو داره .
اگه آب دستتون هست بزارید زمین و این انیمه 12 قسمتی رو دانلود کنید .
قولتون میدم خوشتون میاد
هفته دیگه هم واستون نقدشو مینویسم
تااماام . عرضی نیست
مطلبی دیگر از این انتشارات
دفترچه ی مرگ دو؟/نقد و بررسی انیمه i want to eat your pancreas
مطلبی دیگر از این انتشارات
دنیا ی عجیب6
مطلبی دیگر از این انتشارات
تکرار زندگی در فیلمهای تکراری | نقدی شخصی بر انیمه YOUR NAME" KIMI NO NAWA