اعصاب خورد کن ترین پیام های بازرگانی

سلام به همه

تا حالا دقت به پیام بازرگانی های تلویزون کردید؟!
البته این چه سوالی مگه میشه با این همه پیام بازرگانی که نشون میدن کسی دقت نکرده باشه!

بیاید یک نگاه کلی به پیام بازرگانی های تلویزون بندازیم.
به نظر شما یک پیام بازرگانی خوب چه چیز هایی رو باید رعایت کنه؟

به نظر من که باید این چند نکته زیر رو رعایت کنه:
1- خیلی خلاقانه خوبی های محصول خودش رو بگه.(البته نه این چیز هایی که الان تو تلویزون پخش میشه:)
2- به شعور مخاطب احترام بزاره.(که خیلی از پیام بازرگانی این کار رو نمیکنن)
3- کوتاه باشه و خیلی طولانی نباشه.که وقتی وسط سریالی که نشونش میدن آدم غصه اش بگیره .
4- کار های اضافه و بی دلیل انجام نده.
5- خیلی تکرارش نکنن که سردرد بشه برامون.(این نکته واقعا خیلی مهمه)
6- این 5 نکته بالا رو رعایت کنه.(صرفا جهت یاد آوری :)

از نظر من که این 5 قانون رو رعایت کنه حداقل از یک پیام بازرگانی اعصاب خوردگی خارج میشه.

عکس وحشتناک...
عکس وحشتناک...


حالا الان میخوام عکس چند تا از پیام بازرگانی های رو مخی رو بزارم. که فکر کنم خیلی جالب باشه!


اولین پیام بازرگانی:

متاسفانه عکس با کیفیت پیدا نکردم...
متاسفانه عکس با کیفیت پیدا نکردم...

واقعا به نظرم باید یکی از رومخی ترین پیام بازرگانی های قرن شناخته بشه:)

دومین پیام بازرگانی:

 چرا باید سایتا اسم خودشون رو  بزنن زیر عکس...
چرا باید سایتا اسم خودشون رو بزنن زیر عکس...

واقعا به نظر شما تبلیغ یک نوشابه این قدر ادا و اصول داره واقعا من دیگه نمیدونم باید چی بگم...

سومین پیام بازرگانی:

مستربین؟! اونم برای یک ماکارونی!
مستربین؟! اونم برای یک ماکارونی!

من خبر دارم که مستربین بعد دیدن این تبلیغ داشته خودکشی میکرده که اطرافیان جلوشو گرفتن :)
بعد گفته اگه باز خوب تبلیغ میکردن من این کارو نمیکردم، اینا آبروی منو بردن من از اینا شکایت میکنم :)
این دو خط بالایی یکم لوس شد فکر کنم.
اما اشکال نداره...

چهارمین پیام بازرگانی:

اینم تا حدودی بی کیفیت:(
اینم تا حدودی بی کیفیت:(

باور کنید اگر من یک درصد ممکن بود این کفش روبخرم الان 100 درصد مطمئنم که خرید این کفش اشتباه...
لطفا اگه تو پیام بازرگانی هاتون میخواید بازیگر بیارید در انتخاب بازیگر دقت کنید آخه بهنوش بختیاری؟!
من که دیگه حرفی ندارم...
فکر کنم متن بالا باید جزو قانون ها قرار میگرفت...

پنجمین پیام بازرگانی:

این که هیچی...
این که هیچی...

من فکر کنم این باید در اولین پیام بازرگانی جدول قرار میگرفت و میتونه جاش با عالیس عوض بشه عالیس بیاد دوم...
من واقعا راجع به این پیام بازرگانی نمیدونم چی بگم چون دیگه خودتون میدونید این چی بود..

ششمین پیام بازرگانی:

سینی های ورکاده
سینی های ورکاده

تو این پیام بازرگانی طوری برخود کردن که انگار تنها مشکل این خانواده نداشتن سینی که با اومدن این سینی ها مشکلات زندگیشون حل شد و تمام...
این پیام بازرگانی قانون 1 و 2 و 6 و خیلی راحت نقص کرده واقعا....
بدون هیچ مشکلی و خیلی راحت...

هفتمین پیام بازرگانی:

اینم که هیچی...
اینم که هیچی...

من فکر کنم در رابطه با این پیام بازرگانی هم اشتباه کردم و باید میاوردمش اوایل پست چون واقعا این پیام بازرگانی هم خیلی خیلی داغون میدونید چرا الان بهتون میگم:
تو این پیام بازرگانی یک دوقلو نشون میدن که به یخچال دوقلو خونشون خیلی علاقه داره حالا من از شما میپرسم کی به یخچال پر علاقه نداره...
یعنی این پیام بازرگانی با این تبلیغ، مشتری های زیادی رو از دست داد و به اصطلاح خودشو منفی کرد.
انگار صدا سیما فقط به فکر درآمد خودشه و این واقعا ناراحت کنندست...

خوب من توی این پست 7 تا از پیام بازرگانی های بد تلویزون رو گفتم و حالا قرار توی پست بعد 7 تا از پیام بازرگانی های قابل قبول تلویزون(البته فکر کنم خیلی سخت همچین چیزی پیدا بشه اما من سعی خودم رو میکنم:) رو بگم پس منتظر باشید....
اما درکل تلویزون تو بحث تبلیغات داره خیلی ضعیف عمل میکنه.که البته با یکم نظارت درست میشه.(الکی:)

حالا که حرف از تبلیغات شده من هم یه تبلیغ ریز برم :)
این پست نازنین رو بخونید چون واقعا زیبا بود...

https://vrgl.ir/r2jUQ

این پست طولانی شد و امیدوارم تا انتها متن رو بخونید...
اگرم چیزی به نظرتون از قلم افتاد بود(هم در قسمت قوانین پیام بازرگانی ها و هم درقسمت پیام بازرگانی های بد)خوشحال میشم تو قسمت نظر ها با من به اشتراک بزارید...
و در رابط با پیام بازرگانی های خوب اگه نظری دارید بگید که در پست بعدی اون ها رو برسی کنم و اگه این کارو بکنید خیلی خوشحال میشم.

ممنون که تا آخر این متن همراهم بودید...

پایان

شاید از این مطلب هم خوشتون بیاد...

https://vrgl.ir/pPT07