یک کودک بازی‌گوش (برای سارا و هانا و همه کودک-زنان)

قبل شروع:
سارا که کاربر صدای ماهه و هانا هم برادرزاده خودم (یه دختربچه زبر و زرنگ عین مامانش) و همه کودک‌زنان هم که خودشون‌اند.
سارا، اگه این متن رو میخونی، ازت یه سوال دارم. تو هم این چیزی رو که مایکل همیشه حسش کرده، حسش میکنی؟

اسم این آهنگی که براتون انتخاب کردم، هست:

تنها یک پسربچه (تقدیم به چستر برنت)

حتما گوشش بدید.

Just a Little Boy (For Chester Burnett)

Now I sleep in the belly of woman
And I sleep in the belly of man
And I sleep in the belly of rhythm
I sleep in the belly of love
And I sleep in the belly of oceans
And I sleep in the belly of truth
I sleep in the belly of kindness
And I sleep in the belly of you
I'm just a little boy
I'm just a little boy
I'm just a little boy
It's just that, I mean, I mean, I'm just a little boy
Know I'm just a, I'm just a
I'm just-just a-
I need love
I need love
I need love
I, I, I, I'm just a, just a
I'm just, just a, just, just a little boy
I'm just, just a, just a-
I'm not human
I'm not human
I'm not human
I'm not, I'm not human, no, I'm not
I need love
I need love
I need love
I need love
Shut it, shut it all
Shut it! Shut it!
Shut it!
I'm just-just a-
Living in wonderland
Living in wonderland
Living in wonderland
Living in wonderland

تنها یک پسربچه (تقدیم به چستر برنت)

«من، اکنون، در دل زن به خواب می‌روم
و در دل مرد به خواب می‌روم
و در دل آهنگ به خواب می‌روم،
در دل عشق به خواب می‌روم
و در دل بزرگان به خواب می‌روم
و در دل حقیقت به خواب می‌روم،
در دل مهربانی به خواب می‌روم
و در دل تو به خواب می‌روم.
من تنها یک پسربچه‌ام.
من تنها یک پسربچه‌ام.
مسأله این است که، این‌طور بگویم، این طور بگویم، من تنها یک پسربچه‌ام.
می‌دانی من تنها یک، من تنها یک،
من تنها، تنها یک،
من به عشق نیاز دارم.
من به عشق نیاز دارم.
من به عشق نیاز دارم.
من، من، من، من تنها یک، تنها یک،
من تنها، تنها یک، تنها، تنها یک پسربچه.
من تنها، تنها یک، تنها یک،
من انسان نیستم.
من انسان نیستم.
من انسان نیستم.
نیستم، من انسان نیستم، نه، نیستم.
من به عشق نیاز دارم.
من به عشق نیاز دارم.
من به عشق نیاز دارم.
ببند! بس کن!
ببند! ببند!
ببند!
من تنها، تنها یک،
در سرزمین عجایب زندگی می‌کنم.
در سرزمین عجایب زندگی می‌کنم.
در سرزمین عجایب زندگی می‌کنم.»

به این میگن یه شعر نفس‌گیر.

الان می‌فهم چرا میگن شعر کمال هنره.

لازمه بیشتر از این حرفی بزنم؟