?ρєoρℓє do ռot нurt us, our нoρєs ʄroм tнєм нurt us.?.
علامت سوال ایجاد نکنیم
بزرگترین لطفی که ما آدما میتونیم بههم دیگه کنیم اینه که "باهم حرف بزنیم"
بگیم چرا ازت ناراحتم.
چرا میخوام ترکت کنم.
چرا ازت عصبانی شدم.
چرا دیگه دوستت ندارم.
و بیشتر از این زندگی رو سخت نکنیم و آدمارو با کلی علامت سوال تو ذهنشون تنها نذاریم!

مطلبی دیگر از این انتشارات
آدمايی که شروع به خوندن اين پست میکنن.
مطلبی دیگر از این انتشارات
تنها تر از تنهایی
مطلبی دیگر از این انتشارات
بیایید دنیا را از چشمان sql ببینیم!