همه ی ترانه های محسن چاوشی با اشعار مولانا

  • این روزها گاهی که از جسم خاکی و زمین خاکی خسته میشم و دلم هوای مستی افلاکی می کنه به اشعار مولانای جان پناه می برم ... و چه صدایی لایق تر از محسن چاوشی عزیز برای بردن من تا لحظه ی بی خودی ؟

تصمیم گرفتم یه آلبوم گلچین از تمام آهنگهای محسن چاوشی از اشعار مولوی رو تهیه کنم و به اشتراک بذارم .

برای دانلود فایل زیپ به حجم صد مگابایت یا آهنگهای تکی اینجا کلیک کنید .

این آلبوم شامل این آهنگها میشه :

متصل / برقص آ / قلاش / زندان / امیر بی گزند / کو به کو /شیرمردا / قراضه چین / دل من / این کیست این / شیدایی / تریاق / صید جگر خسته / بیست هزار آرزو

امیدوارم تو رو هم به مستیم دعوت کرده باشم تا راستی های نهفته در این مستی رو با هم زندگی کنیم .

ضمنا اگه آهنگها شامل کپی رایت میشه لطفا بهم اطلاع بدید تا پست رو حذف کنم ، به شخصه تمام آلبومهای محسن چاوشی عزیز رو که میاد برای استفاده خودم خریداری می کنم .


پ . ن : عزیزان دل از ارائه ی ترانه های آلبوم قمارباز بطور مستقیم معذوریم ، لینک دانلود آلبوم : اینجا