گالری عکس های کمیاب بلک پینک/عکس های ادیت شده بلک پینک

خب سیلام سیلام بر تو سید کیپاپر??

در ادامه چند تا از عکس های اعضا رو میبینیم البته کمیاب ترینشون اینارو از پینترست و سروش جمع اوری کردم..

خب این عکس کایوت ازشون ک دست ادیتورش درد نکنه

و این یکی که خودم خیلی عاشق عکسشم و فقط ژست رزی رو ببینین تو همه عکسا??فداش شم

و اینگده خفنن دخترامون عرررر

فقد کیوت بازی جیسوم جندوکی رو ببینین چنگده خفن شوده اصن عف

تورو جون جدتون جیسومو ببینین چجوری رفته بغل لی‌لیم بعد دلتون میاد فش بدین اخه فحشایی ک میدین نشونه شخصیتتونه قشنگام?

اینم که نشونه قدرت ماس جمعیت چشمک زنا?میدونستین معنی بلینک میشه چشمک گفتم شاید نمیدونستین?

شرح در تصویر است?

دلم نیومد اینو نزارم اخه من عاشقش شدم به نظرم دیگه واقعا شرح در تصویر است...

خب امیدوارم خوشتون اومده باشه سعی کردم بهتریناشو بزارم ولی براتون بازم میزارم به شرط اینکه حمایت کنین همین?بای بلینکز